۱۹ اسفندماه در هندیجان روز نظافت عمومی شد

خورنا: سرپرست فرمانداری هندیجان از انتخاب ۱۹ اسفندماه به‌عنوان روز نظافت عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، احمد جعفری‌نسب صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی که در محل فرمانداری و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان با توجه به قرار داشتن در روزهای پایانی سال، باید تمام امکانات خود را برای اجرای مانور نظافت عمومی به‌کار گیرند.

وی اضافه کرد: باید ارتقای فرهنگ پاکیزگی اولویت کاری ادارات باشد و همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌ها در جهت همیاری و مساعدت برای ایجاد یک شهر پاک تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری هندیجان در ادامه همکاری و تعامل کامل همه ادارات جهت پاکیزگی شهرستان در روز نظافت عمومی را با توجه به در پیش بودن سال نو خواستار شد و عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با تقسیم بندی سطح شهر، همه قسمت‌ها را تحت پوشش قرار دهند و آن دسته از سازمان‌‌های دارای ماشین آلات، از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنند.

وی تاکید کرد: شهرداری نیز باید در اسرع وقت نسبت به جمع آوری نخاله‌های ساختمانی شهر اقدام کند و محل مناسبی برای تخلیه آنها در نظر بگیرد.

جعفری‌نسب از ادارات محیط زیست، آموزش و پرورش و هلال احمر خواست تا با توجه به بحث اهمیت فرهنگ سازی در حوزه سلامت و نظافت عمومی جلسه‌ای در این خصوص برگزار کنند.

وی توضیح داد: این ادارات موظف هستند تمهیدات لازم را در این خصوص اتخاذ کنند و نتیجه آن را به فرماندار گزارش دهند.

سرپرست فرمانداری هندیجان خاطرنشان کرد: روز دوشنبه مورخ ۱۹ اسفندماه سال جاری به عنوان روز نظافت عمومی در سطح شهرستان هندیجان انتخاب شده است.

جعفری‌نسب در پایان توضیح داد: از شهروندان نیز می‌خواهیم برای برگزاری هر چه بهتر این مانور در شهرستان و با توجه به پیش‌رو داشتن سال جدید، تعامل بیشتری با مسئولان شهری برقرار کنند.