ورزشکاران رامهرمز از امکانات نفتی حداقل بهره را می‌برند

خورنا: نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس گفت: متأسفانه با توجه به وجود حوزه‌های نفتی در این شهرستان ورزشکاران رامهرمز کمتر از امکانات نفت بهره برده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز شمس‌الله بهمئی صبح امروز در جلسه مشترک هیئت‌های ورزشی که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: نیازها بسیار زیاد است و امکانات بسیار کم؛ اما اعتلای ورزش شهرستان و پیشرفت آن همدلی و همکاری همه مسئولان شهرستان را می‌طلبد.

وی ادامه داد: با توجه به موفقیت‌هایی که ورزشکاران این شهرستان در عرصه‌های ورزشی داشته‌اند و اراده‌هایی که بین جوانان وجود دارد می‌توان با وجود همه محرومیت‌ها و کمبودها با تلاش‌های جوانان ما، موانع را پشت سر گذاشت.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه با توجه به وجود حوزه‌های نفتی در این شهرستان ورزشکاران رامهرمز کمتر از امکانات نفت بهره برده‌اند.

وی پیرامون ورزشگاه دوم رامهرمز گفت: مصوبه‌ای از سال‌ها قبل برای احداث مجموعه جدید ورزشی رامهرمز وجود دارد اما متاسفانه احداث این پروژه مهم به علل مختلف آغاز نشده است که جای تاسف دارد.

بهمئی اظهار امیدواری کرد با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده، امیدواریم که در سال آینده کلنگ احداث این پروژه مهم را به زمین بزنیم.

نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: استخر فعلی رامهرمز با توجه به مشکلات عمده زیادی که داشته، چند سال است که تعطیل است لذا امیدواریم بتوان با همیاری و کمک شرکت نفت و با تامین هزینه تعمیرات آن تنها استخر رامهرمز به‌زودی راه‌اندازی شود.

وی در پایان گفت: تلاش‌هایی شده است تا درصدی از منابع نفتی رامهرمز با توجه به حوزه‌های نفتی زیادی که در این شهرستان است، برای بخشی از هزینه‌های این شهرستان تامین کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز در این جلسه، روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان مسائل و مشکلات خود را تشریح کرده و خواستار رسیدگی بیشتر به ورزش رامهرمز شدند.