استمداد پدر ۳ قلوهای رامهرمزی از مسئولان برای حل مشکلاتش

خورنا: پدر سه قلوهای رامهرمزی از مسئولان استانی و کشوری خواست برای حل مشکلات، به یاری او بشتابند.

جاسم حمیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار داشت: خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که سه فرزند سالم پسر به من عطا کرد.

وی افزود: فرزندانم در تاریخ ۲۹ بهمن ماه سال جاری در بیمارستان مادر رامهرمز به دنیا آمدند که موجبات خوشحالی من و خانواده‌ام را به دنبال داشت.

پدر سه قلوهای رامهرمزی عنوان کرد: بنده در سال ۱۳۶۷ به دنیا آمدم و همسرم نیز متولد سال ۱۳۶۸ است و این سه پسر، نخستین فرزندان هستند که خداوند به ما داده است.

وی با بیان اینکه فرزندانم به دلیل اینکه کمی زود‌تر به دنیا آمدند گفت: چند روزی در بیمارستان بستری بودند، ولی خدا را شکر، چند روزی است که مرخص شده‌اند.

حمیدی درباره نامگذاری فرزندانش نیز عنوان کرد: با مشورت خانواده، فرزند نخست را به یاد سقای دشت کربلا و علمدار سپاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ابوالفضل نام نهادم.

وی خاطرنشان کرد: فرزند دوم را به نیت حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع) هشتمین امام همام شیعیان جهان علی رضا نام گذاری کردم و نذر ایشان است.

این جوان رامهرمزی درباره نام فرزند سومش نیز اضافه کرد: وی را نیز سلمان نامگذاری کردم تا همنام پدر گرامی و زحمتکشم باشد.

وی بیان داشت: هم اکنون در پمپ بنزین منطقه سلطان آباد رامهرمز که محل زندگی ما نیز هست مشغول به کار هستم و درآمد ماهیانه‌ام ۲۵۰ هزار تومان است.

حمیدی در پاسخ به این سوال که آیا پس از به دنیا آمدن فرزندانت حقوقت افزایش پیدا نکرد نیز گفت: در اینجا هیچ وقت حقوق کسی اضافه نمی‌شود.

وی در پایان با تاکید بر این نکته که حقوق فعلی من کفاف مایحتاج زندگی‌ام را نمی‌دهد اذعان داشت: از مسئولان می‌خواهم مرا یاری کنند تا بتوانم مخارج همسر و سه فرزند تازه متولد شده‌ام را تامین کنم.