برگزاری برنامه درختکاری عمومی و پیاده‌روی خانوادگی در شوشتر

خورنا: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر از برگزاری برنامه ویژه درختکاری عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه روز جمعه برپا می‌شود.

غلامعلی شاهمرادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: درختکاری در سطح شهرستان شوشتر از ماه‌های گذشته با فعالیت جدی کمیسیون فضای سبز رونق گرفته است ولی قرار است برای فرهنگ‌سازی در این زمینه این مهم به صورت عمومی و توسط مردم انجام شود.

وی افزود: درختکاری عمومی در کنار برنامه پیاده‌روی خانواده در منطقه فرهنگ شهر یکی از برنامه‌هایی است که به مناسبت فرارسیدن روز درختکاری در شهرستان شوشتر انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم شرکت کننده در این برنامه می‌توانند پس از پیمودن مسیر تعیین شده با حفر محل کاشت نهال در راستای کشت آن مشارکت کنند و مسیر پیاده‌روی درختکاری خواهد شد.

شاهمرادیان گفت: تلاش بر آن است تا مردم در این زمینه نقش اساسی ایفا کنند و در این صورت مردم به خوبی در حفظ نهال‌های کشت شده مشارکت خواهند کرد.

وی افزود: در شورای چهارم بر افزایش کیفیت فضای سبز موجود و بهبود شاخص فضای سبز شهری تاکید بسیار زیادی شده است و در این زمینه نیز دستاوردهای زیادی داشته‌ایم.