دزفول آماده استقبال از میهمانان نوروزی است

خورنا: فرماندار ویژه دزفول از آمادگی این شهرستان برای استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ˈ عبدالرضا احسانی نیا ˈ روز سه شنبه در نشست ستاد نوروزی شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری افزود:دزفول با جاذبه های گردشگری فراوان همه ساله میزبان میهمانان نوروزی از نقاط دور ونزدیک می باشد و باید تمهیدات لازم برای پذیرایی از این میهمانان فراهم شود.

وی اظهار داشت:امنیت میهمانان نوروزی بسیار مهم است و باید در دستور کار قرار گیرد ،جایگاه های سوخت و عابر بانک ها نیز باید آماده ارائه خدمات به شهروندان .ومیهمانان نوروزی باشند .

احسانی نیا گفت:در ۱۳ فروردین سال گذشته پنج نفر در جاده سردشت کشته شدند که باید در روز ۱۳ فروردین نیروهای امدادی و امنیتی در این جاده مستقر شوند.

شهردار دزفول نیز گفت:تقاضی یک عابر بانک سیال در محل کمپ نوروزی داده شده که اگر عملی شود میهمانان با آسودگی خاطر در محل کمپ می توانند پول برداشت کنند.

ˈ محمدرضا کرمی ن‍ژادˈ افزود:۲۰ هزار بروشور همراه با نقشه گردشگری در سه پایگاه ورودی شهر در نظر گرفته شده وبین مسافران توزیع می شود.

وی اظهار داشت:سامانه بلوتوث گردشگری دزفول نیز راه اندازی شده و مناطق گردشگری دزفول از طریق بلوتوث در اختیار مسافران قرار می گیرد.

شهردار دزفول گفت:کمپ شهرداری دزفول وکلیه پارک های دزفول نیز برای اسکان میهمانان نوروزی آماده شده اند .

ˈ علی بهزادی پور ˈ مدیر عامل جمعیت هلال احمر دزفول نیز گفت:سه پست در محل پارک ساحلی علی کله،ورودی اندیمشک و پارک لاله برای خدمات رسانی به میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده و در کنار امدادرسانان پزشک مرکز بهداشت نیز برای امدادرسانی به بیماران احتمالی مستقر می شود.

ˈ بهروز مهدی زاده ˈ بخشدار سردشت نیز نصب علائم رانندگی ،استقرار اکیپ امداد ونجات و اورژانس در جاده سردشت را در ایام نوروز ضروری دانست وگفت:بخش سردشت با مشکل کمبود آرد ونان مواجه است که این مشکل باید رفع شود.

غلامعلی سعادت پور بخشدار مرکزی دزفول نیز گفت:پاکسازی روستاها و مسیرهای بخش مرکزی در حال انجام است ضمن اینکه این جاده ها باید خط کشی شود و در مکان های پرخطر به ویژه چهارراه آوج،تقاطع شهرک منتظری ،صفی آباد ،سه راهی بنوت وسیاه منصور نیاز به چراغ چشمک زن و علائم رانندگی دارد.

وی از مشکل نان و آرد در روستای محمدبن جعفر خبر داد و خواستار حل این مشکل شد.

فرماندار دزفول نیز گفت:تقاضای سهمیه فوق العاده آرد داده شده و این مشکل به زودی رفع می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *