راه اندازی بازارچه حمیدیه

خورنا: شهردار حمیدیه در خصوص مشکل فاضلاب این شهر گفت:اداره آب و برق این شهر باید به تعهداتش عمل کند.

احمد آزادوار، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در خصوص آسفالت خیابان های حمیدیه، اعتبارات و بودجه در سال ۹۲ بابت آسفالت و لکه گیری وارد شهرداری نشد، اما امیدوارم در سال جدید با دریافت اعتبارات این مورد در اولویت کارمان باشد.
وی افزود: مشکل فاضلاب حمیدیه از وظایف شهرداری نیست ولی در شهر حمیدیه به دلیل عدم اجرای تعهدات سازمان آب و برق این مورد ناخواسته به عهده شهرداری گذاشته شد است.
شهردار حمیدیه همچنین یادآور شد: متاسفانه همین موضوع باعث شده که سالانه میلیاردها ریال بابت نگهداری در بخش فاضلاب هزینه شود. در صورتی که ما می توانیم هزینه ها را در بخش های دیگر شهر استفاده کنیم.
آزادوار با اشاره به بازارچه شهر اظهار کرد: به دلیل ضعف مالی مردم و کمبود اعتبارات شهرداری احداث بازارچه به کندی صورت گرفته است.
وی گفت: ولی با پیگیری هایی که شورا و شهرداری در ماه های اخیر انجام داده اند، سرمایه گذاری را جهت احداث بازارچه معرفی کرده و امیدوارم به زودی و در مدت زمان سه ماه اجرا و به بهره برداری می رسد.
شهردار حمیدیه همچنین درباره برنامه های سال آینده اشاره کرد و گفت: فراخوان داده ایم تا مردم اولویت سال آینده ما را اعلام کنند و به بهترین پیشنهادات جوایزی اهدا می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *