یک روز پس از صعود سخت پرسپولیس در جام حذفی؛ رویانیان آمد، کریمی رفت

خورنا: تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب پیروزی سخت مقابل مس رفسنجان امروز برگزار شد. سرخپوشان پرسپولیس که شب گذشته به سختی و با گل دقیقه ۱۱۸ از سد مس رفسنجان گذشتند، امروز نخستین تمرین خود را برای آماده‌‌سازی دیدار با داماش گیلان انجام دادند.

پرسپولیسی‌ها در تمرین امروز زیر یک هوای بارانی و البته مطبوع پاییزی انجام شد با روحیه بهتری تمرین می‌کردند و چندین بار با شوخی کردن با هم نشان می‌دادند که قصد دارند نتایج ضعیف خود در لیگ برتر را به دست فراموش بسپارند.

اگر چه هواداران کمی از این تمرین دیدن کردند، اما روحیه بالای پرسپولیسی‌ها باعث می‌شد که همان معدود هواداران نیز از تمرین لذت ببرند. شوخی‌های مجدد جواد کاظمیان و علی کریمی که در تمرین‌های گذشته هم تکرار شده بود، از دید عکاسان پنهان نماند.

هادی نوروزی غایب امروز تمرین پرسپولیس بود و در حالی که بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار شب گذشته مقابل مس رفسنجان پس از چند دقیقه ریکاوری استراحت کردند، بازیکنان ذخیره سرخپوش ۹۰ دقیقه زیر نظر استیلی و همکارانش ابتدا تمرین حمله در موقعیت تک به تک کردند و سپس در قالب دو گروه پنج نفره فوتبال بازی کردند.

علی کریمی با بهبود اوضاع مصدومیتش نرم دویدن را آغاز کرد. ساعتی از تمرین گذشته بود که محمد رویانیان مدیر عامل پرسپولیس وارد ورزشگاه «خیریه عمل» شد و با بازیکنان خوش و بش کرد. مدیرعامل پرسپولیس پس از پایان تمرین چند دقیقه‌ای هم به حمید استیلی صحبت کرد، اما علی کریمی هنگامی که رویانیان وارد محل تمرین شد، به رختکن رفت.

پس از تمرین رویانیان با اعضای کادر فنی و بازیکنان در رختکن جلسه گذاشت.

سرخپوشان پرسپولیس باید روز شنبه در دیداری حساس در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف داماش برود که این دیدار در رشت برگزار می‌شود.