کلنگ‌زنی مجتمع صیادی و گردشگری در شوشتر

خورنا: مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان از کلنگ‌زنی مجتمع بزرگ گردشگری و صیادی شهرستان شوشتر خبر داد و گفت: این مجتمع با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.

افشین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور سایت گردشگری صیادی و پرورش ماهی در شهرستان شوشتر کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: در این طرح بزرگ و گردشگری در شهرستان شوشتر سایت‌های گردشگری صیادی، پرورش ماهی، تسطیح اراضی و … کلنگ‌زنی خواهند شد و در اسرع وقت از سوی سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای بهره‌برداری آماده خواهد شد. این سایت گردشگری قرار است در بخش شعیبیه شهرستان شوشتر کلنگ‌زنی شود و سرمایه‌گذار این بخش برادران غلام‌پور هستند.

حیدری خاطر نشان کرد: این طرح بزرگ قرار است با مرکزیت پرورش ماهی‌های گرم‌آبی و مسائل گردشگری حاشیه این طرح اجرا شود و به سرمایه‌گذاری بسیار زیادی نیاز دارد که سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این زمینه مشکل تامین اعتبار ندارد.قرار است این طرح بزرگ روز پنج‌شنبه ۱۵ اسفندماه سال‌جاری در شهرستان شوشتر کلنگ‌زنی شود و رسما کار خود را آغاز کند.

وی گفت: شوشتر به نحوی خواستگاه ماهی گرم‌آبی در کشور به شمار می‌آید و احداث سایت‌های گردشگری با این ابتکار بسیار برای گردشگران جذاب و برای سرمایه‌گذار پردرآمد خواهد بود.