مشکل تحویل خودروهای کرمان خودرو در خوزستان حل شد/ خدمات پس از فروش کرمان خودرو آماده خدمت است

خورنا: برخی مشتریان کرمان خودرو در تماس با پایگاه خبری خورنا از ایجاد مشکلاتی در تحویل به موقع خودروهای ثبت نامی خود از این شرکت گلایه داشتند که خورنا جهت بررسی این مشکل با سرپرست نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی کرمان خودرو در خوزستان گفتگو کرد.

فرزاد اعتدالی در گفتگو با خورنا گفت: شرکت کرمان خودرو بر اساس تعهدات خود به مشتریان خود خدمات ارائه میدهد اما گاهی اوقات به دلیل مشکلات بخصوصی ارائه خدمات به برخی مشتریان با مشکلاتی مواجه میشود.

سرپرست نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش کرمان خودرو در خوزستان اظهار داشت: تعداد انگشت شماری از خودروهای ثبت نامی دیماه و بهمن ماه به دلیل وجود مشکلاتی در خط تولید با تاخیر رو به رو شد که این مشکل پس از پیگری مرتفع شد و به مشتریان اطلاع رسانی شد.

اعتدالی ادامه داد: برخی از مشتریان رنگ های  بخصوصی برای خودروی خود انتخاب کرده بودند که به همین دلیل جهت آماده شدن خودروی این عزیزان مشکلاتی به وجود آمد که در حال حاضر مشکل برطرف شده است و به زودی تمام خودروها تحویل متقضیان آنها میشوند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اعلام این مشکل از طرف مدیریت شرکت به این نمایندگی، به صورت حضوری و تلفنی به مشتریان اطلاع داده شد و به همه آنها پیشنهاد دادیم تا در صورت نیاز رنگ خودروی پیشنهادی خودروی خود را تعویض کنند تا با سرعت بیشتری بتوانیم خودروی آنها را تحویل دهیم.

اعتدالی بیان کرد: برخی مشتریان به دلیل سوتفاهم فکر میکنند که شرکت در ارائه خدمات تاخیر دارد در حالی که شرکت در ابتدای قرارداد اعلام میکند که خودروهای سفارشی را آخر هر ماه تحویل میدهد. به عنوان مثال خودروی تحویل دیماه را انتهای دیماه تحویل میدهد که این سوتفاهم هم در نارضایتی برخی مشتریان بی تقصیر نیست.

وی در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۷۰ دستگاه از انواع خودروهای کرمان خودرو توسط این نمایندگی در خوزستان به فورش رفته است و استقبال از محصولات این شرکت رو به افزایش است.

سرپرست نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش کرمان خودرو در خوزستان بیان کرد: کیفیت و چگونگی خدمات پس از فروش کرمان خودرو را باید از مشتری ها جویا شد. خدمات پس از فروش کرمان خودرو به صورت مستمر توسط بازرسان شرکت و بازرسان وزارت صنعت، معدن و تجارت پایش میشود.

وی ادامه داد: نظرسنجی های آنلاینی نیز در اختیار مشتریان این شرکت قرار میگیرد تا به صورت آنی نظرات خود را در خصوص خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهند. به همین دلیل کیفیت خدمات رو به روز افزایش پیدا میکند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • رضا با سلام ضمن تشکر از پیگیری سایت معتبر خورنا باید بعرض برسانم مدیریت محترم اشتباه بعرضتان رسانده اند . تاریخ تحویل خودرو بنده 10 بهمن ماه بوده است اما تا امروز که سیزدهم اسفند ماه می باشد بدستم نرسیده . با تشکر