مهمانان نوروزی خوزستان حتما به دزفول بروند/ بزرگترین و مجهزترین پارک خوزستان در دزفول

خورنا: شهردار دزفول از آماده سازی این شهر با کاشت پنج میلیون گل برای استقبال از میهمانان نوروزی خبر داد.

محمدرضا کرمی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و میهمان پذیر بودن شهر دزفول به علت قدمت تاریخی و اماکن دیدنی آن تمام همت خود را بر این امر گماشته ایم تا قبل از شروع تعطیلات نوروزی با اجرای تمهیدات اندیشیده شده فضای این شهر را برای استقبال هر چه بهتر از میهمانان نوروزی آماده کنیم.

وی افزود: یکی از اقداماتی که با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب دزفول در این راستا انجام شده است استفاده از کاشت گلهای فصلی در پارکها و میادین و بلوارهای شهر است.

شهردار دزفول اظهار کرد: کاشت این گلهای فصلی که از نیمه دوم بهمن ماه در این شهر آغاز شده است دو میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

کرمی نژاد همچنین از ایجاد یک فرش گل گسترده در میدان امام حسین (ع) این شهرستان خبر داد و گفت: علاوه بر کاشت گل و فرش گل در سطح شهر کلیه مسیرهای ورودی این شهرستان با کاشت درخت و هرس فضای سبز موجود بهسازی شده است.

وی عنوان کرد: از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده در امر زیباسازی شهر سه سفره نمادین هفت سین است که در سه نقطه از شهر قرار داده خواهند شد.

شهردار دزفول تصریح کرد: در جهت رفع مشکلات روشنایی میادین و خیابانهای شهر نیز اقداماتی صورت گرفته تا شهروندان و میهمانان نوروزی در ایام نوروز از آسایش و رفاه بیشتری برخوردار باشند.

کرمی نزاد همچنین از احداث و آماده سازی بزرگترین پارک استان در این شهرستان خبر داد و گفت: این پارک از یک شهربازی مجهز و یک باغ پرندگان تشکیل شده است که با تلاش های صورت گرفته تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید تا در ایام نوروز مورد استفاده شهروندان و میهمانان قرار بگیرد.