آماده‌سازی محل اسکان مسافران نوروزی در شادگان

خورنا: سرپرست شهرداری شادگان از آماده‌سازی محل اسکان مسافران نوروزی در این شهر خبر داد.

حسن مزبانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با اشاره به خدمات نوروزی شهرداری این شهر اظهار کرد: ارائه خدمات مناسب نوروزی نظیر به‌کارگیری تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای میزبانی مسافران نوروزی از مهمترین اهداف ستاد تسهیلات نوروزی در این منطقه است که با کمک دستگاه‌های مختلف اجرایی به ویژه شهرداری در حال اجراست.

وی ادامه داد: شادگان با وجود مناظر زیبا همچون تالاب بین‌المللی، نخلستان‌های سرسبز، وجود آرامگاه‌ها و بقعه‌های زیارتی متعدد به عنوان یک قطب گردشگری منحصر به‌فرد قلمداد می‌شود.

سرپرست شهرداری شادگان تصریح کرد: این شهرداری برای اسکان مسافران نوروزی در شادگان تدارکات ویژه‌ای دیده است و در این زمینه همکاری سایر ارگان‌ها را برای پیشوازی از نوروز ۹۳ می‌طلبد.

وی عنوان کرد: زیباسازی بخش‌های مختلف شهری از طریق ایجاد روشنایی معابر، رنگ‌آمیزی جداول و گوشه و کنار شهر و همچنین توسعه فضای سبز از جمله اقدامات شهرداری برای نوروز سال ۹۳ است.

مزبانی‌پور خاطرنشان کرد: این شهرستان ﺟﺎﺫﺑﻪﻫﺎی ﺩیدنی ﻭ طبیعی ﺑسیار زیادی ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺍﺯ این ﻟﺤﺎﻅ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺩﺭ ایام ﻧﻮﺭﻭﺯ ﻣﻮﺭﺩ ﺑﺎﺯدید ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ.

وی در پایان عنوان کرد: ایجاد کمپ مسافران نوروزی و آماده‌سازی محل برای استقرار میهمانان از جمله برنامه‌های اصلی شهرداری شادگان در تعطیلات سال جدید است.