کاهش بار ترافیکی آبادان با تعریض خیابان‌ها و معابر

خورنا: شهردار آبادان از کاهش بار ترافیکی این شهر با تعریض خیابان‌ها و معابر خبر داد.

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به انجام اقدامات نوروزی در این شهر اظهار کرد: برای کاهش بار ترافیکی آبادان نسبت به تعریض معابر برخی خیابان‌ها اقدام می‌شود که از آن جمله مسیر اپیدی (خیابان انقلاب) است.

وی اضافه کرد: بخشی از این مسیر دو بانده شده و در قسمت دیگر از سوی دانشگاه آزاد اسلامی (جنب اداره پست شهرستان) عملیات تعریض صورت گرفته است.

شهردار آبادان تصریح کرد: با اداره برق نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا پیش از پایان سال، پایه‌های برق را در این مسیر جابه جا کنند تا تعریض خیابان با سهولت بیشتری انجام شود.

این مسئول عنوان کرد: ساماندهی پارکینگ‌ها را نیز در دستور کار داریم که در هسته مرکزی شهر در خیابان‌های امام خمینی(ره) و امیری این روند محقق خواهد شد.

شیرازی با اشاره به دیگر برنامه‌های در نظر گرفته برای پارکینگ شهری ایام نوروزی ابراز داشت: با مالکان زمین‌های خالی شهر وارد مذاکره شده‌ایم و نسبت به بهسازی این اماکن اقدامات لازم صورت گرفته تا در ایام نوروز و اوج ترافیک مسافران و میهمانان، مشکلی برای پارک خودروها وجود نداشته باشد و در این زمینه مردم به محدودیتی برنخورند.