حقوق شهروندان خوزستانی در اجرای طرح‌ها در نظر گرفته شود

خوذنا: استاندار خوزستان بر در نظر گرفته شدن حقوق شهروندان خوزستان در اجرای طرح‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی عصر امروز در جلسه احیای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان (طرح مقام معظم رهبری) که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد اظهار کرد: از همه می‌خواهم در اجرای حقوق شهروندان خوزستان در نظر گرفته شود.

وی افزود: طرح‌هایی که قرار است در خوزستان انجام شود باید کارهایی ماندگار برای مردم و شهروندان این استان باشد و همه جوانب آن در نظر گرفته شود.

استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به جلسه احیای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان (طرح مقام معظم رهبری) خاطرنشان کرد: این جلسه برای اعلام رسمیت بود.

وی بیان کرد: باید جلساتی برگزار شود که مغایرت‌هایی که در آمار سازمان‌ها در این موضوع وجود دارد برطرف شود.

رئیس شورای اداری خوزستان در ادامه بر ضرورت آموزش کاربران از اراضی احیا شده خوزستان تاکید کرد و گفت: جهاد کشاورزی استان موضوع آموزش را در نظر داشته باشد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود ۵ درصد از بودجه احیای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان (طرح مقام معظم رهبری) به آموزش اختصاص یابد.

مقتدایی در ادامه برگزاری جلسه مشترک بین مجری طرح با دستگاه‌های ذیربط مانند جهاد کشاورزی و سازمان آب برق، مشاوران طرح و معاونت برنامه‌ریزی استاندار را خواستار شد و گفت: در این جلسه اختلافات آماری که بین دستگاه‌ها وجود دارد بررسی و رفع شود.

وی متذکر شد: در اجرای طرح احیای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان (طرح مقام معظم رهبری) در استان خوزستان باید حواسمان به تعاونی‌هایی که از استان‌های دیگر برای سرمایه‌گذاری می‌آیند باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *