پاکسازی و نظافت عمومی هندیجان در دستور کار ادارات قرار گرفت

خورنا: سرپرست فرمانداری هندیجان گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز پاکیزگی و نظافت عمومی شهر در اولویت کاری کلیه دستگاههای اجرایی این شهرستان قرار گرفت.

احمد جعفری نسب در گفتگو با خبرنگار مهر، برای استقبال از عید و میهمانان نوروزی روز دوشنبه ۱۲ اسفند به عنوان روز نظافت عمومی در سطح شهرستان هندیجان انتخاب و از کلیه ادارت خواسته شد جهت برگزاری این روز همکاری لازمه را داشته باشند.

وی در این خصوص خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این روز فرهنگ سازی در بحث بهداشت و سلامت عمومی شهرستان با توجه به اهمیت و جایگاه آن است و ارتقاء فرهنگ پاکیزگی اولویت کاری ادارات باشد و کلیه ادارات باید در جهت همیاری و مساعدت برای ایجاد یک شهر پاک تلاش کنند.

سرپرست فرمانداری هندیجان اظهار کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان باید با تقسیم بندی سطح شهر کلیه قسمت ها را تحت پوشش قرار داده و دستگاه های اجرایی دارای ماشین آلات، کلیه امکانات خود را در این خصوص به کار گیرند و شهرداری نیز در اسرع وقت باید نسبت به جمع آوری نخاله های ساختمانی شهر اقدام کرده و محل مناسبی برای تخلیه آنها در نظر بگیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان عنوان کرد: با توجه به بحث اهمیت فرهنگ سازی در حوزه سلامت و نظافت عمومی ادارات محیط زیست، آموزش و پرورش و هلال احمر با برگزاری جلسه ای تمهیدات لازم در این خصوص را اتخاذ کرده تا این امر هر چه بهتر و با سرعت بیشتری انجام شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *