زیباسازی و رونق تمام محلات کلان شهر اهواز کلید خورد

خورنا: شهردار اهواز از بازگشایی مسیر دسترسی کوی سید خلف از میدان شهید چمران این کلان شهر خبر داد و گفت: زیباسازی و رونق تمام محلات کلان شهر اهواز کلید خورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سیدخلف موسوی عصر امروز در حاشیه بازدید از کوی سید خلف این کلان شهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اولین و مهم‌ترین خواسته شهروندان ساکن در محدوده کوی سید خلف، بازگشایی مسیر دسترسی کوی سید خلف از میدان شهید چمران است که با همکاری و تلاش کارکنان شهرداری اهواز این پروژه تا ۲۶ اسفندماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: همکاری خود ساکنان با مجموعه شهرداری، این ناحیه می‌تواند یکی از زیبا‌ترین مناطق شهر اهواز باشد و باعث تحول در بافت و رونق منطقه خواهد شد.

شهردار اهواز افزود: در جهت رونق و زیباسازی کوی سیدخلف، برنامه‌هایی در دست اقدام داریم که ان‌شاالله در بازدید میدانی که از این محل خواهیم داشت تمام قسمت‌هایی که نیاز به جدولگذاری، پیاده روسازی و رنگ آمیزی داشته باشند در اسرع وقت انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین خیابان‌های فاقد آسفالت به زودی آسفالت می‌شوند و درخواست‌های شهروندان ساکن در این منطقه جمع‌آوری گردیده که اولویت‌بندی خواهد شد و براساس الویت و اهمیت موضوع به ترتیب عملیاتی خواهند شد.

موسوی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی دوره چهارم و مجموعه شهرداری اهواز مصمم هستند که تحولی بزرگ در زمینه خدمات رسانی به مردم اهواز ایجاد شود اظهار کرد: ما هیچ وظیفه‌ای غیر از خدمتگزاری بی‌منت به مردم اهواز نداریم و خادم مردم بودن را برای خودمان افتخار می‌دانیم.

وی تصریح کرد: امیدوارم در مجموعه شهرداری بتوانیم با همکاری و همدلی همه مردم شریف اهواز، در جهت زیباسازی و رونق تمام محلات این شهر بکوشیم و شهری آباد و ایده‌آل در خور لیاقت شهروندان اهواز داشته باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *