شهرداری شوشتر قیر خرید!

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از خرید قیر برای شهرداری شوشتر به منظور کاهش مشکلات در این شهر خبر داد و گفت: شورای شهر با این تقاضای شهرداری خارج از تشریفات اداری موافقت کرده است.

غلام سلطانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: شهرداری شوشتر تقاضای خرید قیر را به شورای اسلامی شهر طی لایحه‌ای تقدیم کرده بود که شورای اسلامی شهر بدون رعایت نوبت در مطرح شدن لوایح این لایحه را تصویب که با اکثریت آرا با ترک تشریفات اداری این مسئله نیز موافقت کرد.

وی افزود: اصلی‌ترین مسائل در امور عمرانی شهری آسفالت معابر است که امید است با خرید این میزان قیر توسط شهرداری شوشتر از عاملان بورس عرضه قیر بتواند به کاهش مشکلات در سطح شهر شوشتر در آستانه نوروز موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر شوشتر در این زمینه برنامه‌ریزی‌های زیادی کرده است، تاکید کرد: شورای اسلامی شهر شوشتر برای آماده‌سازی شهر شوشتر برای ایام نوروز برنامه‌های زیادی در نظر گرفته است و تقویت بخش فضای سبز و خدمات شهری در این زمینه از هفته‌های گذشته در دستور کار بوده است.

سلطانیان گفت: رنگ‌آمیزی جداول، پیاده‌روسازی خیابان‌های عمار، ملاصدرا، میدان ۱۷ شهریور و… همه از پروژه‌هایی است که تا ایام نوروز در سطح شهر به بهره‌برداری می‌رسد و تلاش می‌کنیم تا در این زمینه سرعت عمل کافی به همراه کیفیت مناسب در اجرای پروژه‌ها مورد توجه باشد.

وی خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر شوشتر و شهرداری در راستای کاهش مشکلات نوروز سال گذشته در سطح شهر شوشتر تلاش‌های زیادی کرده است و در این زمینه برنامه‌ریزی زیادی را انجام داده و به کار بسته است.