ارائه خدمات نوروزی در ۲ پایگاه هلال احمر در شادگان

خورنا: سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان گفت: همزمان با ایام نوروز دو پایگاه ثابت و سیار این جمعیت آماده خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران هستند.

حاتم رشیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان از ارائه خدمات نوروزی در دو پایگاه ثابت و سیار توسط هلال احمر شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در این طرح بیش از ۳۵ امدادگر، ۱۲ داوطلب و ۶ نفر از کارکنان هلال احمر شادگان آماده خدمت‌رسانی به میهمانان و مسافران نوروزی هستند.

وی تصریح کرد: خدمات جمعیت هلال احمر شهرستان در ﻃﺮح ﻧﻮروزی سال ۹۳ با شعار ایمنی و سلامت و حضور دو گروه از جمعیت جوانان، یک پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار امدادی به صورت شبانه‌روزی فعال می‌شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر شادگان افزود: با اجرای طرح ملی نوروز، خدمات جمعیت هلال‌احمر شهرستان شادگان در قالب خدمات امدادی، راهنمای مسافران نوروزی و توزیع بسته‌‌های فرهنگی ارائه خواهد شد.

وی با اعلام آمادگی کامل این جمعیت برای ارائه خدمات به مسافران، ادامه داد: سفرهای نوروزی فرصت مناسبی برای خدمت این نهاد به مردم است و امدادگران این جمعیت از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نمی‌کنند.

رشیدیان همچنین عنوان کرد: مسافران و شهروندان در صورت بروز حادثه و نیاز به امداد می‌توانند با شماره ۰۶۳۲۳۲۲۰۰۹۱ تماس بگیرند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *