نماینده دزفول: راه اندازی مرکز جراحی قلب دزفول خدمتی به مردم شمال خوزستان است

خورنا: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی ، افتتاح مرکز جراحی قلب دانشگاه علوم پزشکی دزفول را اقدامی ارزشمند در راستای ارتقای سطح خدمات درمانی به مردم شمال استان خوزستان عنوان کرد.

ˈ عباس پاپی زاده ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مرکز جراحی قلب را از مهمترین نیازهای مردم شهرستان دزفول دانست وگفت:با بهره برداری از پیشرفته ترین مرکز جراحی قلب خوزستان قابلیت تعویض دریچه و پیوند عروق در دزفول میسر شد.

وی گفت:تاکنون در دزفول تنها امکان انجام آنژیوگرافی وجود داشت و بیماران برای انجام جراحی قلب مجبور به سفر به شهرهای دیگر بودند که این مشکل با بهره برداری از این مرکز مرتفع شد.

پاپی زاده ضمن تقدیر از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از مرکز آنژیوپلاستی قلب دیگر مشکلات مردم نیز برطرف شود و مردم مجبور به تردد به دیگر شهرها نباشند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی از تیم جراحی قلب و پروفسور ملکی که موفق به انجام نخستین جراحی قلب باز شدتقدیر کرد.

وی همچنین گفت: به دلیل کمبود امکانات پزشکی مردم دزفول در حوزه بهداشت ودرمان با مشکلات جدی روبرو بودند که دو سال پیش به دلیل کمبود امکانات یک نفر از روستاییان دزفول به کام مرگ رفت.

پاپی زاده افزود:پس از مرگ این روستایی با پیگیری و برگزاری جلسات فراوان مجوز دانشگاه علوم پزشکی دزفول اخذ و زیرساخت های توسعه در حوزه بهداشت ودرمان در شهرستان دزفول فراهم شد.ک