مراسم نمادین صرف صبحانه سالم در رامهرمز برگزار شد

خورنا: با حضور مسئولان شهرستانی و دانش‌آموزان مدارس رامهرمز صبحانه سالم در این شهر صرف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، مصطفی سمالی‌زاده فرماندار این شهرستان در مراسم صرف صبحانه سالم که صبح امروز برگزار شد اظهار کرد: بدون شک چگونگی تغذیه در سلامت و تندرستی انسان به گونه‌ای موثر است که هیچ‌کس نمی‌تواند آن را به اندازه ذره‌ای انکار کند.

وی ادامه داد: تغذیه‌ای که بر اساس اصول علمی و با در نظر گرفتن تمامی احتیاجات بدن ما تنظیم شده باشد سلامت انسان را تامین می‌کند و قوای دفاعی بدن را به صورت بسیار اساسی و قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌دهد.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: یک برنامه غذایی خوب و متعادل می‌تواند علاوه بر افزودن نشاط و نیروی حیاتی، عمر انسان را به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش ‌دهد در حالی که محروم ماندن از مواد غذایی سالم پف تندرستی راست می‌کند و حتی روی نسل‌های آینده نیز تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، در این مراسم زاهد ممبینی رئیس آموزش و پرورش این شهرستان نیز گفت: مراسم صبحانه سالم در راستای استفاده از تغذیه سالم توسط دانش‌آموزان و توصیه بر صرف صبحانه در منزل، خودداری از خوردن فست‌فود‌ها، ساندویچ و نوشابه، به صورت نمادین در دبیرستان نمونه دولتی فرزانگان رامهرمز برگزار شد که بیش از ۳۰۰ نفر از نمایندگان مدارس مختلف در آن حضور یافتند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *