تکنولوژی کشتارگاه صنعتی اهواز مطابق استانداردهای جهانی است

خورنا: شهردار اهواز گفت: تکنولوژی کشتارگاه صنعتی اهواز مطابق با استانداردهای روز دنیا و کشتارگاه‌های صنعتی جهان و خط ریل دوبل مکانیزه تکنولوژی فرانسه است.

سید خلف موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز از راه اندازی کشتارگاه صنعتی دام اهواز در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: کشتارگاه دام اهواز از جمله کشتارگاه‌های صنعتی و مدرن است که با ظرفیت کشتار ۲ هزار راس دام سبک و ۲۰۰ راس دام سنگین در یک شیفت ۸ ساعته حدود ۴۶ درصد گوشت قرمز مورد نیاز مردم استان را تامین می‌کند.

وی ادامه داد: با راه اندازی این کشتارگاه که نقش مهمی در سلامت و بهداشت گوشت مورد نیاز شهروندان دارد، تحول مهمی در تامین فرآورده‌های گوشتی ایجاد می‌شود.

شهردار اهواز همچنین در خصوص مشخصات فنی کشتارگاه صنعتی دام اهواز گفت: این کشتارگاه در مساحتی بالغ بر ۵ هزار متر مربع زیربنا شامل دو هزار متر سالن کشتارگاه، یک هزار متر سالن آغل و دو هزار متر مساحت سردخانه و صرف اعتباری بیش از هفت میلیارد تومان احداث شده است.

وی خاطر نشان کرد: تکنولوژی کشتارگاه صنعتی اهواز مطابق با استانداردهای روز دنیا و کشتارگاه‌های صنعتی جهان و خط ریل دوبل مکانیزه تکنولوژی فرانسه است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *