میوه شب عید اهوازی ها جور است

خورنا: سرپرست بازرگانی داخلی سازمان صنعت و تجارت خوزستان گفت: امسال ایجاد ۴۰ غرفه برای عرضه میوه نوروزی در اهواز پیش‌بینی شده است.

 

ابوالقاسم کوره‌چینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه‌خوزستان- اظهارکرد: ایجاد و استقرار این غرفه‌ها در مناطق مختلف اهواز از ۲۰ اسفندماه آغاز می‌شود.

 

وی افزود: در حال حاضر هماهنگی‌های لازم با ارگان‌های مختلف از جمله شهرداری برای استقرار غرفه‌های میوه نوروزی انجام شده است.

 

کوره‌چینی تصریح‌کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای ایجاد غرفه‌های میوه در شهرستان‌ها در حال انجام و قرار است به تناسب میزان تردد و جمعیت و مسافرپذیری در شهرستان‌ها، غرفه عرضه میوه برپا شود.

 

وی عنوان‌کرد: سازمان صنعت و تجارت فقط میوه سیب و پرتقال را در اختیار غرفه‌داران قرار می‌دهد اما اگر غرفه‌داران تمایل دارند میوه‌های دیگری را نیز در این غرفه‌ها عرضه کنند که باید این میوه‌ها را با قیمت ۱۵ درصد زیر نرخ بازار فروش برسانند.

 

کوره‌چینی گفت: بازرسان سازمان از نحوه عرضه و عملکرد غرفه‌داران در این غرفه‌ها در ایام نوروز بازرسی و نظارت می‌کنند. عرضه میوه نوروزی از ۲۵ اسفندماه امسال در غرفه‌ها آغاز خواهد شد.