آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیط اتوبوس‌های برون استانی از امروز در خوزستان

خورنا: معاون حمل و نقل و پایانه‌های اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان گفت: پیش‌فروش اینترنتی بلیط اتوبوس‌های مسافربری نوروزی در محورهای برون استانی از امروز (۱۱ اسفندماه) در سراسر استان آغاز شد.

 

رحیم‌علی ناصری‌کریموند اظهارکرد: مسافران می‌توانند از ۱۸ اسفندماه به بعد جهت خرید بلیط مسیرهای برون استانی از طریق مراجعه حضوری بلیط خود را تهیه کنند.

 

وی افزود: خرید اینترنتی و حضوری از طریق کلیه دفاتر، شرکت‌های مسافربری و پایانه‌های استان امکان‌پذیر است.

 

ناصری‌کریموند تصریح‌کرد: مسافران می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیط به پایگاه‌های اینترنتی WWW.MOSAFERYAR.IR  و  WWW.PAYANEH.IR مراجعه کنند.

 

ناصری‌کریموند عنوان‌کرد: ارایه سرویس‌های دربستی توسط شرکت‌ها و موسسات مسافربری در روزهای ۲۲ اسفندماه تا ۲۹ اسفندماه و همچنین در روزهای ۱۲ فروردین‌ماه سال آینده تا ۱۵ فروردین‌ماه ممنوع می‌باشد و شرکت‌ها در این ایام موظف به ارایه سرویس و جابه‌جایی در سطح عمومی هستند.

 

وی ادامه‌داد: ما از نظر ناوگان در اداره‌کل حمل و نقل درخصوص جابه‌جایی مسافران در ایام آخر سال و نوروز مشکلی نداریم.

 

ناصری‌کریموند گفت: در این ایام همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ جهت دریافت انتقادات، پیشنهادها و ارایه راهنمایی به مسافران نوروزی فعال خواهد بود.

 

وی افزود: در مدت زمان ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه برای رفاه حال مسافران و هماهنگی بیشتر، کارشناسان و بازرسان اداره‌کل حمل و نقل به صورت کشیک در پایانه‌ها و اداره‌کل حمل و نقل مستقر هستند.