نمایشگاه گروهی نقاشی در اهواز برگزار شد

خورنا: نمایشگاه گروهی نقاشی چهار هنرمند اهوازی در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نمایشگاه که پیش از ظهر امروز افتتاح شد آثاری از مجید محمد خواه، هاشم بدری، سهام سجیراتی و امید فاضلی برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.
مجید محمد خواه رئیس نگارخانه گوهر خاک در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نمایشگاه گروهی نقاشی تا ۱۵ اسفند ماه ادامه دارد و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه برای بازدید به نگارخانه گوهر خاک واقع در طالقانی، روبروی درب اصلی حسینیه اعظم پلاک ۱۶۵ حضور پیدا کنند.
وی افزود: در روز اختتامیه این نمایشگاه، ورک شاپی توسط هاشم بدری برگزار می شود.
رئیس نگارخانه گوهر خاک همچنین توضیح داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی آثار هنرمندان نامی به مردم هنر دوست خوزستان است که آثار همه این هنرمندان سبکی نو در نقاشی و شیوه اجرای آن مختص خودشان است.
امید فاضلی یکی از هنرمندانی است که آثارش در نگارخانه به نمایش گذاشته شده است درباره این نمایشگاه گفت: در نظر داشتیم قبل از بهار نمایشگاهی با هدف آشتی شهروندان با هنر برگزار کنیم.
وی درباره آثار به نمایش گذاشته شده توضیح داد: در این نمایشگاه کارهای درخت از هاشم بدری، کار منظره از سهام سجیراتی و اثر ماسه روی بوم که تکنیک جدیدی از مجید محمد خواه است عرضه شده اند.
به گزارش خبرنگار مهر، در نگارخانه گوهر خاک کار هنری، مجموعه هنرمندان و چهار کار مفهومی که با جملاتی به فرهنگ جنوب اشاره می کند از امید فاضلی نیز به نمایش در آمده اند.