تحقق اقدامات نوروزی دستگاه‌های اجرایی شادگان تا ۱۵ اسفندماه

خورنا: فرماندار شادگان گفت: اقدامات نوروزی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان تا ۱۵ اسفندماه سال جاری باید محقق شود.

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان از تکمیل اقدامات نوروزی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به برگزاری جلسه ستاد نوروزی در این شهرستان، ادارات و ارگان‌های مختلف تعیین وظایف شده‌اند و در راستای انجام اقدامات لازم در حال تلاش هستند.

وی اضافه کرد: در این خصوص اداره اوقاف و امور خیریه موظف شده است سریعا نسبت به تعیین هیئت امنای مسجد جدیدالاحداث روستای صراخیه با همکاری بخشداری خنافره و دهیاری روستای صراخیه اقدام کند.

فرماندار شادگان افزود: همچنین شهرداری، اداره راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیز باید نسبت به کنترل و نظارت بر ایستگاه‌های حمل و نقل مسافران درون و برون شهری برنامه‌های لازم را در دستور کار قرار دهند.

وی تصریح کرد: اداره برق نیز نسبت به وصل برق پایگاه اورژانس ۱۱۵ دارخوین اقدام خواهد کرد و بخشداری باید در این زمینه پیگیری و ارائه گزارش کند.

سنواتی خاطرنشان کرد: این روند در نهایت تا ۱۵ اسفندماه سال جاری باید محقق شود و اداره برق و بخشداری موظفند نهایت تلاش خود را اعمال کنند.

وی ابراز داشت: جمعیت هلال‌احمر نیز باید نسبت به برقراری پایگاه امداد و نجات و راهنمایی مسافران ایستگاه گردشگری صراخیه اقدام کند.

فرماندار شادگان اضافه کرد: این مصوبه نیز باید از ۱۵ اسفندماه سال جاری تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۳ محقق شود تا امنیت جاده‌ای و سفری مسافران و گردشگران و البته شهروندان شادگانی بیش از پیش تامین گردد.

وی گفت: همچنین راه و شهرسازی باید نسبت به پاکسازی مسیرهای ورودی شهرستان و سه راهی دارخوین و خود دورق اقدام کند و به این مصوبه نیز حداکثر تا ۱۵ اسفندماه همین امسال باید جامه عمل پوشاند.

سنواتی بیان کرد: شهرداری دارخوین نیز از ابتدای زهکش، نرسیده به پادگان شهید اژدری و تا روستای سلمانه به طرف آبادان و روستای دلبوهیه به طرف اهواز نسبت به تعبیه باکس زباله اقدام خواهد کرد که البته این روند از ابتدای اسفندماه در حال انجام است و جای تشکر دارد زیرا به خوبی خدمات لازم ارائه شده است.

وی توضیح داد: همچنین مقرر شده است شهرداری خنافره از ابتدای اسفندماه سال جاری نسبت به تهیه باکس زباله جهت ایستگاه گردشگری صراخیه اقدام کند که این مصوبه نیز به خوبی در حال اجراست.

فرماندار شادگان ادامه داد: اداره صنعت، معدن و تجارت نیز باید نسبت به انجام نظارت و کنترل نانوایی‌ها و برقراری کشیک در ایام تعطیل اقدام کند.

وی عنوان کرد: همچنین اداره راه و شهرسازی هم با رعایت مسائل زیست محیطی و با نظارت اداره محیط زیست نسبت به احداث پارکینگ در مسیر جاده دارخوین به شادگان اقدامات لازم را محقق کند.

سنواتی در پایان ابراز داشت: همه این اقدامات در راستای تعالی خدمت رسانی به مسافران نوروزی و شهروندان در ایام تعطیلات سال جدید است که امیدواریم با تعامل یکایک دستگاه‌های اجرایی بتوان خدماتی بهتر از سال‌های گذشته را در نوروز ۹۳ ارائه داد.