احداث مراکز درمانی در مناطق نفت خیز جنوب شتاب می گیرد

خورنا: مدیرمهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: عملیات اجرایی پروژه های احداث مراکز درمانی نیمه تمام در مناطق نفت خیز جنوب شتاب بخشی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا نقل از شبکه اطلاع رسانی نفت ˈحمید راکیˈ روز شنبه در این باره اظهار کرد: این شرکت هم اکنون در این بخش ٩ پروژه مشتمل بر پنج بیمارستان و چهار پلی کلینیک تخصصی پزشکی را در دست اجرا دارد.

وی افزود: پروژه های پیش گفته در شهرستان های اهواز، امیدیه، مسجدسلیمان و گچساران احداث می شود که شتاب بخشیدن به عملیات اجرایی آن ها در دستور کار قرار دارد.

راکی با بیان این که اعتبار تخصیصی برای ساخت این فضاهای درمانی ٧۵٠ میلیارد ریال بوده است، گفت: چهار پلی کلینیک تخصصی در اهواز ساخته می شود.

وی افزود: در گچساران نیز دو بیمارستان ٩۶ و ۶۴ تختخوابی، در امیدیه بیمارستان ۶۴ تختخوابی و در مسجدسلیمان بیمارستان ٣٢ تختخوابی مراحل ساخت را می گذراند.

مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب هم اکنون ٣٠٠ پروژه بزرگ را باافزون بر یک هزار زیر پروژه در بخش های مختلف، اعم از تولید و پشتیبانی از تولید در گستره ای به وسعت بیش از ۴٠٠هزار کیلومتر در استان خوزستان و بخش هایی از استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد در حال اجرا دارد.