اجرای طرح نظارتی پایش بازار در شهرستان رامهرمز

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامهرمز گفت: اجرای طرح نظارتی و پایش بازار از ۱۵ اسفند در این شهرستان اجرا خواهد شد.

سیامک نوذری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایان سال و افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالا‌ها و خدمات در این روز‌ها و ایام تعطیلات نوروز اقدام به اجرای طرح نظارتی بازار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: طرح نظارتی بر بازار با هدف تعامل عرضه و تقاضا و تنظیم بازار و تامین مایحتاج عمومی مردم صورت خواهد گرفت.

این مسئول تصریح کرد: این طرح از ۱۵ اسفند سال‌جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین سال ۹۳ در شهرستان اجرا خواهد شد و از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: افزایش خرید و تقاضای عمومی برای بسیاری از کالا‌ها و خدمات در این روز‌ها و ایجاد زمینه مناسب برای تامین مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلفات و رسیدگی سریع و دقیق به شکایات و گزارش‌های مردمی از اهداف این طرح می‌باشد.

نوذری همچنین گفت: عرصه فعالیت این طرح شامل تمام بخش‌های کالایی و بخش‌های خدماتی در سطح شهرستان است که به صورت مستقیم و نامحسوس بر عملکرد این بخش‌ها نظارت به عمل می‌آید.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رامهرمز در پایان گفت: علاوه بر این‌که بازرسان این این اداره اقدام به نظارت بر اجرای طرح خواهند داشت، تلفن ۱۲۴ ستاد خبری نیز آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی به صورت شبانه روزی خواهد بود.