اعطای نشان سفیر سلامت بیمارستان طالقانی به شهردار آبادان

خورنا: سرپرست بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان از اعطای نشان سفیر سلامت بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان به شهردار این شهر و رئیس شورای شهر آبادان خبر داد.

محسن سرکاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به خدمات موثر شهرداری آبادان در حوزه سلامت به شهردار و رئیس شورای شهر آبادان، نشان سفیر سلامت این بیمارستان اعطا می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به دولتی بودن بیمارستان و خدمات عام‌المنفعه آن، تمام ارگان‌ها و نهادهای عام‌المنفعه باید به یاری این بیمارستان در ارائه خدمت به مردم شریف آبادان در حوزه سلامت بشتابند.

سرپرست بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان با تشریح علت انتخاب شهردار و رئیس شورای شهر آبادان به عنوان سفیر سلامت ابراز داشت: معضل لوله فاضلاب بیمارستان طالقانی در گذشته ایجاد شده بود و مشکلاتی را برای بیمارستان و مردم منطقه فیه آبادان به وجود آورده بود که خوشبختانه شهردار با همکاری اعضای شورای شهر اقدام به تعمیر لوله فاضلاب کرده و مسیر دفع فاضلاب بیمارستان را احیا کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر این با توجه به جذب بیش از ۲۰ پزشک متخصص در دو سال اخیر که در واقع می‌توان گفت کادر تخصصی درمانگاه تخصصی بیمارستان در سال ۱۳۹۲ تکمیل شده بود، نیاز به اطلاع رسانی به مردم شریف آبادان احساس می‌شد که با همکاری شهرداری تعدادی بنر برای اطلاع‌رسانی به مردم شهرستان، آماده و در هفت نقطه مرکزی شهر آبادان نصب شد.

سرکاریان با تشکر از نقش صدا و سیمای مرکز آبادان اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز آبادان در سال ۱۳۹۲ همواره یار و یاور این بیمارستان بوده و با اطلاع‌رسانی‌های به موقع خود موجب گسترش فرهنگ سلامت بوده و به همین علت علاوه بر شهردار و رئیس شورای شهر؛ مریم الویری و احمد ظهیری؛ از تلاشگران مرکز خبر صدا و سیما به عنوان سفیر سلامت بیمارستان در سال ۱۳۹۲ انتخاب شدند.