انتقاد شدید امام جمعه سردشت زیدون از اداره اوقاف شهرستان بهبهان/ فردی دلسوز کارها را به دست بگیرد

خورنا: حجت‌الاسلام ابراهیم قائمی از اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهبهان انتقاد کرد.

حجت‌الاسلام ابراهیم قائمی در گفتگو با خبرنگار خورنا در بهبهان اظهار کرد: با توجه به عملکرد ضعیف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهبهان  در کار های فرهنگی جا دارد مدیریت استان به این موضوع به صورت جدی پیگیری کند.

وی افزود: عدم حضور مسئولین و عدم هماهنگی های انجام شده در کارها ی امام زاده اباذر(ع) که بعنوان یکی از قطب های فرهنگی منطقه محسوب می شود  به آن توجه نمی شود.

امام جمعه سردشت زیدون ادامه داد: امام زاده اباذر که از نظر کرامات  مورد تکریم همه مردم منطقه و استان های همجوار است در آن هیچ کار فرهنگی صورت نمی گیرد و حتی در این حرم مطهر یک دعای کمیل و زیارت عاشورا برگزار نمی شود.

خاطرنشان کرد: بارها ما تذکر داده ایم که برای کار های   فرهنگی این امام زاده اقدامی صورت گیرد ولی متاسفانه اداره اوقاف و امور خیریه هیچ اقدامی انجام نداده است.

وی اضافه کرد: اگر مسئولین این اداره نمی توانند مدیریت امام زاده اباذر را درست مدیریت کنند کار ها را به دست مردم دهند تا مردم مدیریت این امام زاده را به دست بگیرند.

امام جمعه سردشت زیدون تصریح کرد: کسی باید مدیریت کار های فرهنگی امام زاده را انجام دهد که فردی دلسوز و با تجربه و اهل خرد جمعی و مشورت باشد تا شان امام زاده اباذر  حفظ شود.

وی  در ادامه ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی افزود: دشمن می خواهد با تحریم ها ایران را به بحران بکشاند که در این مورد هم با تدبیر رهبری و مسئولین و همت مردم این نقشه هم با شکست مواجه خواهد شد.

قائمی افزود: در برابر فشار های دشمن باید ایستادگی کرد و استحکام بورزیم و از نخبگان و کارشناسان در این شعار و سیاست های که از طرف مقام معظم رهبری ابلاغ شده است کمک بگیریم.

وی در ادامه  ضمن اشاره به تحققق این مدل از اقتصاد ادامه داد: مسئولین و مردم در کنار هم به جمع بندی برسند تا نتیجه ای مطلوب در اقتصاد به وجود آید.

امام جمعه سردشت زیدون  ضمن اشاره  ابلاغ این سیاست افزود: ما نباید اقتصاد مقاومتی را در حرف و نوشته خلاصه کنیم باید در عمل ثابت کنیم.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی باید مردمی باشد و تمام اقشار مردم در این اقتصاد دخیل باشند و در زندگی خود این مدل را پیاده کنند.

قائمی تصریح کرد: مسئولین از هر گونه شعار دادن دوری کنند و در عمل ثابت کنند تا این طرح و برنامه بر روی زمین نماند.

امام جمعه یردست زیدون خاطرنشان کرد:در تولید در کشاورزی و صنعت و فراورده های نفتی و در دیگر موارد  مردم و مسئولین اقتصاد مقاومتی را پیاده کنند تا نتیجه اش را ببینیم.