امام جمعه دزفول: خیرین مدرسه‌ساز در دزفول زبانزد هستند

خورنا: امام جمعه دزفول گفت: زنان خیر مدرسه‌ساز دزفول در کشور زبانزد هستند و تنها شهرستان و استانی که جشنواره بانوان خیر را برگزار کرده دزفول و خوزستان بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سید محمد قاضی دزفولی در مراسم افتتاح پروژه‌های سلامت در دزفول اظهار کرد: کارها در حال پیشرفت است و خوشبختانه هر روز و هر لحظه در زمینه‌های مختلف شاهد موفقیت‌های پی در پی هستیم.

وی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند «در حقیقت کشور در حال پیشرفت است و کسی که در این میان سیاه نمایی کرده قطعا ظلم کرده است».

امام جمعه دزفول تصریح کرد: در زمینه دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، شهرستان دزفول جایگاه خوبی داشته و در حال توسعه در سطح عالی بوده است به طوری که حوزوی‌ها درخواست وارد شدن به این مدارس در دزفول را دارند.

وی ابراز داشت: خوشبختانه دو سالی بوده که مجمع خیرین سلامت راه اندازی شده و نتایج خوبی دربرداشته است به طوری که افتتاح و بهره برداری پروژه های امروز در دزفول مرهون زحمات بعضی از این عزیزان است.

قاضی دزفولی افزود: زنان خیر مدرسه‌ساز دزفول در کشور زبانزد هستند و تنها شهرستان و استانی که جشنواره بانوان خیر را برگزار کرده دزفول و خوزستان بوده است.

وی در پایان عنوان کرد: حتی در قلب پایتخت هم این چنین جشنواره‌ای برگزار نشده و خوزستان جزو برترین‌ها در این امر بوده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *