برنامه‌های نوروزی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان تشریح شد

خورنا: مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان برنامه‌های نوروزی این سازمان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نشست خبری حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان در اهواز برگزار شد.

در این برنامه که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان برگزار شد جمعی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی حضور داشتند.

در این نشست خبری، حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان برنامه‌های نوروزی این سازمان را تشریح کرد و گفت: این برنامه‌ها از ۲۸ اسفند‌ماه در بقاع متبرکه سراسر استان آغاز می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های نوروزی نشست خبری سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان تحت عنوان «آرامش بهاری» در بقاع متبرک شاخص استان انجام می‌شود.

به گفته مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان، برنامه‌های نوروزی تا روز ۱۴ فروردین‌ماه سال ۹۳ همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه خواهد داشت.

همچنین در این نشست خبری، حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان به سئوالات مختلف خبرنگاران پاسخ داد.

با اینکه این برنامه نخستین نشست خبری حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان پس از انتصاب بود ولی با تاخیر ۳۶ دقیقه‌ای آغاز شد.

از نکات دیگر نشست خبری مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه خوزستان حضور تعداد زیادی از خبرنگاران خبرگزاری، روزنامه‌ها و نشریات محلی بود.