استاندار به وضعیت رقت‌بار آب و فاضلاب خوزستان رسیدگی کند

خورنا: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار عمومی مردم از استاندار خوزستان این است که به وضعیت رقت‌بار آب و فاضلاب در شهر‌ها و بی‌تفاوتی مسئولان مربوطه رسیدگی عاجل بکند.

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم و تمام دستگاه‌ها در حال تلاش برای پاکسازی نمای شهر‌ها هستند اما وضعیت رقت بار آب و فاضلاب باعث شده تمام تلاش‌ها هدر برود.

وی خاطرنشان کرد: امروز در تمامی شهر‌ها مردم با معضل‌‌ رها شدن فاضلاب‌ها در معابر، پر بودن جوی‌های روان در سطح مناطق و بوی تعفن ناشی از منجلاب فاضلاب روبرو هستند و این موضوع چهره شهرهای استان را آلوده کرده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه مدیران شرکت آب و فاضلاب هیچ تحرکی برای ساماندهی حتی المقدور کوتاه مدت وضعیت موجود را از خود نشان نمی‌دهند و در این زمینه بی‌تفاوت هستند.

وی گفت: وضعیت کیفیت آب شرب در شهرهای مختلف استان نیز بسیار دردناک است و مردم تنها به مدد آب شیرین کن‌های خانگی توانسته‌اند از طعم بد آب‌‌ رها شوند.

انصاری افزود: بو و طعم آب در برخی شهر‌ها نیز برای مردم معضل جدی شده است که امیدواریم استاندار خوزستان با قاطعیت به وضعیت فعلی رسیدگی کنند.

وی تنها راه حل برون رفت از وضعیت کنونی را خانه تکانی در مدیریت‌های آب و فاضلاب در شهرهای خوزستان عنوان کرد و افزود: انتظار داریم استاندار خوزستان با استفاده از ظرفیت مشاوران با تجربه و همچنین تجربه‌های خوب معاون عمرانی خود، که دورانی مدیریت آب و فاضلاب را عهده دار بوده، مدیرانی کار‌شناس و توانمند را به استان و شهرهای مختلف تزریق کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سیاوش سلام تذکر این نماینده یک اخطار است آقای استاندار می بایست سزیعتر دست بکار شود والا یک فاجعه انسانی بزرگ در خوزستان براه خواهد افتاد.