ساماندهی روستاهای شادگان در آستانه نوروز

خورنا: فرماندار شادگان خبر از ساماندهی روستاهای این شهرستان در آستانه سال جدید و فرارسیدن نوروز خبر داد.

عبدالزهرا سنواتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان از ساماندهی روستای منصوره عاصی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پروژه احداث راه روستایی منصوره عاصی از توابع دهستان حسینی با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به مشخصات این پروژه تصریح کرد: خاکریزی به طول ۴ کیلومتر، به عرض ۶ متر و به ضخامت ۴۰ سانتی‌متر، اساس به طول ۸ کیلومتر، به عرض ۵.۸۰ متر و به ضخامت ۱۰ سانتی‌متر، آسفالت به طول ۸ کیلومتر، به عرض ۵ متر و به ضخامت ۶ سانتی‌متر و سه دستگاه آبرو لوله‌ای از محل اعتبارات ملی و استانی، به منظور راه دسترسی مطلوب اهالی روستا به شهر شادگان در این روستا مورد استفاده قرار گرفته است.

فرماندار شادگان همچنین عنوان کرد: پروژه روشنایی معابر روستایی منصوره علیا نیز با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید و تکمیل شد.

وی در این ارتباط اضافه کرد: این پروژه نیز با هدف تأمین روشنایی معابر و بالا بردن ضریب امنیتی روستا در شب، در مدرسه راهنمایی روستا و با حضور فرماندار شهرستان، بخشدار مرکزی و مسئولین و پرسنل ادارات، اعضای شورای اسلامی، دهیار و اهالی افتتاح شد.

سنواتی ادامه داد: روستاهای این شهرستان با مشکلات اینچنینی زیادی روبه‌رو هستند و بازدیدهای هفتگی مسئولان شهری از این مناطق نیز در جهت رفع این کمبود و کاستی‌هاست.

وی با اشاره به اینکه این مردم ولی نعمت ما هستند و خدمت بی‌منت کمترین حق آنهاست ابراز داشت: ساماندهی روستاهای این شهرستان در آستانه سال جدید و فرارسیدن نوروز به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *