گزینه جدی ریاست هیئت فوتبال خوزستان کیست؟

خورنا: انتخابات هیئت فوتبال خوزستان به زودی برگزار می شود و مجمع رئیس جدید این هعیتن را انتخاب خواهد کرد. بسیاری از علاقمندان و اهالی فوتبال خوزستان از هدایت ممبینی داور بین المللی فوتبال خواستند در این انتخابات کاندیدا شود و اخیرا شنیده شده وی نیز این پیشنهاد را پذیرفته و به جمع کاندیداهای انتخابات پیوسته است.
به نظر می رسد کاندیداتوری هدایت ممبینی از چند نظر حائز اهمیت است و انتخاب وی بعنوان رئیس هیئت فوتبال استان یم تواند فرصت مناسبی برای فوتبال و ورزش خوزستان باشد.
هدایت ممبینی یکی از داوران بنام و بین المللی فوتبال ایران است که در جامعه ورزشی دارای اهمیتی خاص است. وی علاوه بر حضور در عرصه های ملی و بین المللی بعنوان یک داور موفق و بدون حاشیه و همچنین کارشناش برنامه های ورزشی تلویزیونی، بدلیل اخلاق ورزشی و ارتباط مردمی خوب می تواند بهترین گزینه برای ریاست هیئت فوتبال خوزستان باشد.
همچنین وی بدلیل همین ویزگی های مثبت در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز توانست اعتماد مردم این کلانشهر را بدست آورد و با حدود ۳۵ هزار رای و کسب رتبه دوم انتخابات، بعنوان عضو شورای شهر اهواز انتخاب شد و اینک ریاست کمیسیون ورزش و جوانان شورا را بعهده دارد.
انتخاب وی می تواند فرصتی بی بدیلی برای ورزش خوزستان بویژه فوتبال استان باشد. انتخاب یک چهره ملی که دارای محبوبیت مردمی نیز هست و در عرصه مدیریت شهری حضوری فعال دارد و برنامه های خوبی را نیز برای تقویت بنیه های ورزشی استان پیگیری می کند از جمله دو مصوبه اخیر شورای شهر که به پیشنهاد وی برای تقویت ورزش مدارس و محلات اهواز در شورا مطرح و مصوب شد.
هدایت ممبینی از سال ۱۳۸۰ در حال قضاوت در لیگ برتر بوده و آخرین درجه داوری اش بین المللی (۲۰۰۳) است.
او از سال ۱۳۶۸ که مدرک درجه ۳ خود را اخذ کرد فعالیت حرفه ایش را آغاز کرده است.
ممبینی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی است و قبلا هم مدیر ورزش شهرداری اهواز بوده است.
از ویژگی مثبت دیگر وی ارتباط خوب و مناسب با رسانه های گروهی است .
بر همین اساس به نظرمی رسد اینک وی بهترین گزینه ریاست بر هیئت فوتبال خوزستان است و حضور وی رقابت انتخاباتی در این عرصه را جدی تر نموده است. باید منتظر بمانیم. براستی اعضای مجمع فوتبال استان چه تصمیمی خواهند گرفت؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *