گردشگری شادگان در نوروز فعال می‌شود

خورنا: فرماندار شادگان گفت: گردشگری این شهرستان برای ایام نوروز امسال بیش از پیش فعال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، عبدالزهرا سنواتی صبح امروز در جلسه ستاد نوروزی این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان و کارکنان دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان باید با تلاش مضاعف و شبانه‌روزی به نحو مطلوب وظیفه‌ای را که بردوش دارند انجام دهند تا رضایت مردم را به دست آوریم.

وی با اشاره به نقش گردشگران در تقویت و شکوفایی اقتصادی شهرستان، ادامه داد: با آماده کردن مناسب زیرساختارهای گردشگری و ارائه خدمات بیشتر و بهتر در بخش عمومی و خصوصی به گردشگران می‌توانیم پذیرای مسافران زیادی باشیم.

فرماندار شادگان اضافه کرد: تقویت بخش گردشگری علاوه بر این می‌تواند رونق بیش از پیش اقتصادی شادگان را به دنبال داشته باشد.

وی با بیان اینکه تدوین برنامه‌های امسال به منظور جذب گردشگر نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است، ابراز داشت: امسال با اولویت‌بندی شاخص‌های گردشگری، تبلیغات و اطلاع‌رسانی ویژه‌ای برای معرفی و شناسایی آثار تاریخی، گردشگری و مردم‌شناسی مناطق از شهرستان انجام خواهد شد.

سنواتی با تعیین کمیته‌های امنیتی، فرهنگی، بهداشتی، نظارتی، پاکسازی و اسکان و اعضای آن به شرح وظایف این کمیته‌ها و ستاد هماهنگی سفر نوروزی پرداخت و خواستار بسیج امکانات و ظرفیت‌ها در این کمیته‌ها شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: گردشگری این شهرستان برای ایام نوروز امسال بیش از پیش فعال می‌شود.