۳۰ درصد افزایش بودجه در بخش کشاورزی خوزستان

خورنا: عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: در بودجه سال جدید ۳۰ درصد افزایش در بخش کشاورزی خوزستان داشتیم.

سید شکر خدا موسوی در حاشیه سومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی، دام طیور و آبزیان در اهواز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در راستای برنامه و بودجه سال ۹۳ امسال توجه بسیار خوبی به کشاورزی در مجلس شورای اسلامی داشتیم.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی افزود: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در راستای تجهیز و مکانیزه کردن بخش کشاورزی برای بودجه سال جدید تخصیص داده شد.

وی اظهار کرد: همچنین نزدیک به ۳۰ درصد افزایش بودجه بخش کشاورزی را داشتیم و بخش عمده آن در راستای بحث اقتصاد مقاومتی هزینه می شود و به اعتقاد ما اقتصاد مقاومتی محورش باید در بخش کشاورزی باشد.

موسوی توضیح داد: توجه به بخش کشاورزی در بخش تولیدات و صنایع تبدیلی و دیگر بخش های مربوط به صادرات مورد توجه و اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال علیرغم همه مشکلات و اعتباری که وجود داشت، ادامه داد: در کمیسیون کشاورزی و در صحن مجلس به تصویب رسید و با ابلاغ سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی وظیفه همه ما سنگین تر شد و تلاش می کنیم که در راستای قانون گذاری در حمایت از بخش کشاورزی قدم های بلندتری را در روزهای آینده در مجلس شورای اسلامی برداریم.

وی درباره نمایشگاه بین المملی کشاورزی در اهواز گفت: فکر می کنم نمایشگاه مکانیزاسیون کشاورزی کار بسیار ارزشمندی در راستای اقتصاد مقاومتی است. اغلب تولیداتی که در نمایشگاه دیدم درون استانی و کشوری هستند.