شهرداری شوش با پاکسازی فضای شهری به استقبال نوروز رفت

خورنا: شهردار شوش در آستانه فرا رسیدن تعطیلات نوروزی از بسیج امکانات و آماده سازی و زیباسازی فضای شهری برای استقبال از مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور خبر داد.

ˈیوسف زمانی اصلˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به استقبال گسترده مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور از سفر به شهرستان شوش، این شهرداری امسال از تمام ظرفیت خود برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی استفاده می کند.

وی افزود:در این راستا با تشکیل ستاد استقبال از مسافران نوروزی در شهرداری شوش ، کار آماده سازی محل اسکان مسافران و افزایش ظرفیت چادرهای اسکان به بیش از ۵/۲ برابر آغاز شده است.

شهردار شوش اظهار داشت:محل اسکان مسافران نوروزی در شوش کاملا بازسازی شده و ظرفیت چادرهای اسکان نیز از ۵۰ ۱چادر به ۲۵۰ چادر افزایش یافت.

وی گفت: کار نظافت آلاچیق ، وسایل ورزشی و بازی کودکان در بوستانهای شهری،نمازخانه ها، آماده سازی سرویس های بهداشتی و تامین روشنایی بوستانهای شهری و نیز زیبا سازی سرویس های آبخوری شهری و عملیات آماده سازی و زیباسازی فضای شهری و تامین روشنایی بلوارها و میادین به سرعت در حال انجام بوده و بعضا در مراحل پایانی است.

شهردار شوش افزود: استقرار خودروهای آتش نشانی این شهرداری در محل اسکان مسافران نوروزی ،نیروی انتظامی و بسیج نیز امنیت محل اسکان را بر عهده خواهند داشت.

در ایام تعطیلات نوروز بالغ بر دو میلیون مسافر در سفر به شهرستان شوش ضمن دیدار از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از آثار باستانی ، تاریخی و مذهبی این شهر دیدن می کنند.