شکستگی‌‌ لوله‌های فاضلاب در شادگان ترمیم شود

خورنا: معاون فرماندار شادگان بر ترمیم هر چه سریع‌تر حفاری‌ها و رفع شکستگی و آسیب دیدگی لوله‌های آب و فاضلاب توسط مجری طرح و آسفالت مجدد خیابان‌ها تاکید کرد.

نعمت‌الله آلبوغبیش‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان بر ترمیم هر چه سریع‌تر حفاری‌ها و رفع شکستگی و آسیب دیدگی لوله‌های آب و فاضلاب توسط مجری طرح و آسفالت مجدد خیابان‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: پروژه پمپاژ شماره ۱۷ این شهرستان که قبلا نیمه کاره رها شده است نیز باید هر چه سریع‌تر و تا پیش از پایان سال تکمیل شود.

وی اضافه کرد: با توجه به درخواست‌ها و گلایه مندی‌های مکرر شهروندان از مشکلات کنده کاری و حفاری و شکستگی لوله‌های فاضلاب، از نقاط مختلف شهر بازدید به عمل آمد تا کاستی‌ها یکی پس از دیگری بررسی شود.

معاون فرماندار شادگان تصریح کرد: در برخی مناطق این شهر متاسفانه لوله‌های آب و فاضلاب شکسته و تخریب شده‌اند و فاضلاب طغیان و سرازیر شده است که باید هر چه سریع‌تر به این قائله پایان داد.

وی ادامه داد: مسیر ورودی منطقه از جمله با این مشکلات مواجه است و در این زمینه با وجود تذکر به مجری طرح فاضلاب شادگان هنوز اقدامی جدی صورت نگرفته است.

آلبوغبیش گفت: دهیاران و شورای اسلامی شهر نیز باید این مشکلات مردم را با جدیت دنبال کنند و با بازدیدهای محلی، از کمبود و کاستی‌های پیش روی زندگی شهروندان آگاه شوند.

وی ابراز داشت: علاوه بر این باید مشکلات به فرمانداری انعکاس داده شود تا نسبت به رفع آنها در روستاها و شهر به طور جدی برنامه ریزی شود که یکی از این راهکارها برگزاری جلساتی ویژه برای رسیدگی به حل معضلات و مشکلات است.

معاون فرماندار شادگان در پایان ابراز داشت: با توجه به قرار داشتن در آستانه سال جدید و حضور مسافران نوروزی در این منطقه انتظار می‌رود همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان با همکاری بیشتر نسبت به زدودن چهره نازیبایی از شهر اقدام کنند تا خاطره‌ای دلچسب از سفر به شادگان در اذهان میهمانان باقی بماند.