شکستگی‌‌ لوله‌های فاضلاب در شادگان ترمیم شود

خورنا: معاون فرماندار شادگان بر ترمیم هر چه سریع‌تر حفاری‌ها و رفع شکستگی و آسیب دیدگی لوله‌های آب و فاضلاب توسط مجری طرح و آسفالت مجدد خیابان‌ها تاکید کرد.

نعمت‌الله آلبوغبیش‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان بر ترمیم هر چه سریع‌تر حفاری‌ها و رفع شکستگی و آسیب دیدگی لوله‌های آب و فاضلاب توسط مجری طرح و آسفالت مجدد خیابان‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: پروژه پمپاژ شماره ۱۷ این شهرستان که قبلا نیمه کاره رها شده است نیز باید هر چه سریع‌تر و تا پیش از پایان سال تکمیل شود.

وی اضافه کرد: با توجه به درخواست‌ها و گلایه مندی‌های مکرر شهروندان از مشکلات کنده کاری و حفاری و شکستگی لوله‌های فاضلاب، از نقاط مختلف شهر بازدید به عمل آمد تا کاستی‌ها یکی پس از دیگری بررسی شود.

معاون فرماندار شادگان تصریح کرد: در برخی مناطق این شهر متاسفانه لوله‌های آب و فاضلاب شکسته و تخریب شده‌اند و فاضلاب طغیان و سرازیر شده است که باید هر چه سریع‌تر به این قائله پایان داد.

وی ادامه داد: مسیر ورودی منطقه از جمله با این مشکلات مواجه است و در این زمینه با وجود تذکر به مجری طرح فاضلاب شادگان هنوز اقدامی جدی صورت نگرفته است.

آلبوغبیش گفت: دهیاران و شورای اسلامی شهر نیز باید این مشکلات مردم را با جدیت دنبال کنند و با بازدیدهای محلی، از کمبود و کاستی‌های پیش روی زندگی شهروندان آگاه شوند.

وی ابراز داشت: علاوه بر این باید مشکلات به فرمانداری انعکاس داده شود تا نسبت به رفع آنها در روستاها و شهر به طور جدی برنامه ریزی شود که یکی از این راهکارها برگزاری جلساتی ویژه برای رسیدگی به حل معضلات و مشکلات است.

معاون فرماندار شادگان در پایان ابراز داشت: با توجه به قرار داشتن در آستانه سال جدید و حضور مسافران نوروزی در این منطقه انتظار می‌رود همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان با همکاری بیشتر نسبت به زدودن چهره نازیبایی از شهر اقدام کنند تا خاطره‌ای دلچسب از سفر به شادگان در اذهان میهمانان باقی بماند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *