برگزاری همایش «حجاب و عفاف» در رامهرمز

خورنا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز از برگزاری همایش «حجاب و عفاف» در این شهرستان خبر داد.

ابراهیم متینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: در راستای لبیک به گفتمان ولایت فقیه و حضرت امام خمینی (ره) به گسترش حجاب در کشور، همایش حجاب و عفاف در این شهرستان را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این همایش روز یکشنبه ۱۱ اسفند ماه در سالن ارشاد اسلامی رامهرمز برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز تصریح کرد: آشنایی با تاثیر حجاب و عفاف بر سلامت روانی و اجتماعی جامعه، بررسی میل دختران و زنان جوان به پدیده شوم بدحجابی، آشنایی با تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی در بی‌حجابی و بدحجابی و روابط ناسالم از عمده اهداف این همایش است.

وی افزود: ارتقای سطح آگاهی زنان و دختران جوان در رابطه با حجاب و تاثیر آن بر موقعیت اجتماعی و علمی، آشنایی با تاثیر حجاب بر تزکیه نفس و رضایت خداوند و آشنایی با تاریخچه حجاب در ایران و نقش اسلام در تکمیل و تقویت آن از دیگر برنامه‌های این همایش است.

متینیان ابراز داشت: در این همایش، اجرای دستورات مقام معظم رهبری درباره حجاب و عفاف در جامعه، آشنایی با فواید حجاب و عفاف برای زنان و دختران جوان و تاثیر بدحجابی بر دیگر افراد جامعه و رفتارهای اجتماعی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر رامهرمز در پایان خواستار حضور علاقه‌مندان به شرکت در این همایش در روز یکشنبه ۱۱ اسفند ساعت ۹ صبح در تالار هنر ارشاد اسلامی رامهرمز شد.