امام جمعه بهبهان: حادثه مدرسه پیروز سند ایثارگری مردم بهبهان است

خورنا: امام جمعه بهبهان گفت: حادثه مدرسه راهنمایی شهید پیروز بهبهان برگی دیگر از اسناد ایثارگری‌های مردم این شهرستان است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدرسه راهنمایی شهید پیروز این شهرستان اظهار داشت: این حادثه در نوع خود کم نظیر و حتی بی‌نظیر است که در هیچ جای دنیا چنین حادثه‌ای را ندیده و نشنیده‌ایم.
وی تصریح کرد: البته مردم ما مردمی ایثارگر هستند و این حادثه دردناک برگ دیگری از اسناد ایثارگری‌های مردم بهبهان است.
ابوعلی بیان کرد: دشمن وقتی در جبهه‌ها نتوانست در مقابل رزمندگان ما ایستادگی کند، به پشت جبهه‌ها روی آورده و به بمباران شهرها و مردم بی‌دفاع پرداخت.
امام جمعه بهبهان به نقش منافقین در این حادثه اشاره کرد و افزود: منافقین همواره به عنوان ستون پنجم در اختیار دشمنان ایران اسلامی بوده و به عنوان عوامل شناسایی قطعاً در این حادثه نیز دخیل بوده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: اما این بخش دیگری از عظمت ملت ایران اسلامی است که حتی در پشت جبهه‌ها نیز با وجود بی دفاع کشته شدن عزیزانشان در برابر دشمنان ایستادگی کرده و شکست نخوردند.
ابوعلی در ادامه افزود: پس از این حادثه نیز مردم ما روحیه خود را از دست نداده و بیش از پیش مقاومت کرده و شکست‌های سنگینی را بر دشمن تحمیل کردند.
وی این حادثه را آموزنده دانست و افزود: این حادثه برای ملت ما و دشمن درس‌های زیادی داشت چرا به ما آموخت که باید روحیه خود را قوی نگه داریم و به دشمنان نیز آموخت که ملت ما از این اتفاقات هراسی نداشته و جان خود را برای هدف خویش وقف می‌کنند.
امام جمعه بهبهان در پایان بر برپایی مراسمات ویژه برای بزرگداشت شهیدان این حادثه تأکید کرد و گفت: ما نیز باید قدردان این شهامت‌ها و رشادت‌ها بوده و در این راه باز هم استوار بوده و با استقامتی خوب ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *