استاندار خوزستان: روابط عمومی‌ها اطلاعات خود را به روز کنند

خورنا: استاندار خوزستان خواستار به روز رسانی اطلاعات مسئولان روابط عمومی‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالحسن مقتدایی ظهر امروز در همایش روابط عمومی الکترونیک خوزستان که با حضور مسئولان و اعضای روابط عمومی‌های ادارات و ارگان‌های دولتی در سالن اجتماعات سردار سرلشکر شهید علی هاشمی استانداری خوزستان آغاز شد اظهار کرد: روابط عمومی‌ها باید اطلاعات خود را به روزسانی کنند.

وی افزود: اگر روابط عمومی‌ها اطلاعات خود را به روز رسانی نکنند در‌‌ همان کهنگی خود باقی می‌مانند و نمی‌توانند با پیشرفت‌های علمی جدید، کار خود را پیش ببرند.

استاندار خوزستان بیان کرد: در هر اداره و ارگانی در نقاط مختلف جهان، موضوعی به نام روابط عمومی وجود دارد که باید محیط اطراف خود را بشناسد تا بتواند بهتر ارتباط برقرار کند.

وی تصریح کرد: کسی که اعتقاد به ایجاد ارتباط با اطرافیان دارد مهم‌ترین گامی که باید بردارد این است که با افراد درون سازمان خود رابطه برقرار کند و به تعبیر دیگر ارتباط را با خود ایجاد کند.

رئیس شورای اداری خوزستان گفت: کسانی که اعضای تشکیل دهنده یک سازمان و نهاد هستند اگر توانستند با هم خوب ارتباط برقرار کنند می‌توانند با بیرون از سازمان نیز ارتباط خوبی داشته باشند.

وی در ادامه با انتقاد از عدم به روز رسانی برخی روابط عمومی‌ها خاطرنشان کرد: در برخی ادارات و ارگان‌ها مدیران و یا روابط عمومی‌ها در فضای قبلی به سر می‌برند و با علم روز پیشرفت نکرده‌اند.

مقتدایی با اشاره به برخی از محدودیت‌ها در کشور ایران یادآور شد: در ارتباط با مسائل اجتماعی باید راه درست را انتخاب کرد و استفاده صحیح از امکانات روز دنیا را آموزش دهیم نه اینکه آن را محدود کنیم.

وی متذکر شد: در ابتدای ورود وسایلی همچون دستگاه فکس، ویدئو و کامپیو‌تر به کشور محدودیت‌های شدیدی برای استفاده از آن‌ها داشتیم به طوری که داشتن برخی از این وسایل جرم محسوب می‌شد ولی با گذر زمان این محدودیت‌ها برطرف شد.

استاندار خوزستان به موضوع فیلترینگ در کشور نیز اشاره کرد و ادامه داد: مطمئن باشید همانطور که محدودیت‌های استفاده از وسایلی همچون دستگاه فکس، ویدئو و کامپیو‌تر برداشته شد تا چند سال آینده نیز فیلتر در فضای مجازی برداشته می‌شود.

وی عنوان کرد: باید در کشور ایران با حفظ ارزش‌های خود با پدیده‌های جهانی کنار بیاییم و برای استفاده از پیشرفت‌های جدید، آموزش‌های لازم را ارائه دهیم.

مقتدایی در پایان اظهار امیدواری کرد که همه دست به دست هم دهند تا وظایف آن‌ها در سازمان و نهاد مربوطه به خوبی انجام شود و استان خوزستان را به شایستگی به دیگران معرفی کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *