اقدامات و محدودیت‌های ترافیکی خوزستان در آستانه نوروز اعلام شد

خورنا: رییس پلیس راهور خوزستان از اعلام ممنوعیت هرگونه حفاری در سطح شهرها از تاریخ ۱۵ اسفند ماه خبر داد.

 

سرهنگ عادل مجدمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: با نزدیک بودن تعطیلات نوروز، از ۱۵ تا ۲۰ اسفندماه کلیه عملیات حفاری در سطح شهرها متوقف و پس از آن اقدامات لازم جهت ترمیم آسفالت انجام می‌شود.

 

وی ادامه داد: در مواردی مانند شکستگی لوله ضروری است اقداماتی برای ترمیم و رفع مشکل صورت بگیرد.

 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: با توجه به حجم ترددها و سنگینی ترافیک در زمان صبح در هسته مرکزی شهر اهواز، تقریبا یک هفته تا ۱۰ روز آینده، محدودیت ترافیکی در محدود خیابان عظیم تا چهار راه سلمان فارسی از ساعت ۹ تا ۱۳ برای خودروهای شخصی اعمال خواهد شد.

 

مجدمی افزود: این محدودیت بعد از ظهرها در این نقطه اعمال می‌شد و همچنان ادامه دارد. اطلاع‌رسانی توسط شهرداری انجام خواهد شد و با نصب پلاکارد و تابلو و همچنین از طریق رسانه موارد لازم به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

 

وی اظهار کرد: از دیگر اقدامات پلیس راهور ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی در سطح شهرهاست. همچنین در جهت تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی به خصوص در هسته مرکزی شهر، هماهنگی‌هایی با اتوبوسرانی انجام شده و اگر ضروری بود مسئولان این حوزه برای رصد وضعیت به طور مستقیم وارد عمل می‌شوند.

 

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: همچنین از هفته آینده حضو نیروها در سطح معابر تقویت و به صورت صد در صدی انجام خواهد شد و پرسنل ستادی نیز با توجه به ترافیک بالا در زمان بعد از ظهرها، به طور اختصاصی در معابر و سطح شهرها حضور می یابند و اقدام به روانسازی ترافیک می کنند.

 

مجدمی اظهار کرد: از دیگر اقدامات نوروزی پلیس راهور، هماهنگی با شهرداری جهت رنگ‌آمیزی معابر، تعویض برخی تابلوها یا نظارت آنها، و انجام خط‌کشی‌ها صورت گرفت. همچنین در حال پیگیری راه‌اندازی دوربین‌های کنترل سرعت هستیم که امیدواریم تا پایان سال این امر عملیاتی شود و دوربین‌ها مورد استفاده قرار گیرند.