شرکت ارجان سوخت بهبهان: اگر مسئولین حمایت کنند توانایی اشتغالزایی ۴۰ نفر دیگر را خواهیم داشت

خورنا: رئیس هیئت مدیره شرکت ارجان سوخت: اگر مسئولین در خصوص اعطای تسهیلات حمایت کنند توانایی اشتغالزایی ۴۰ نفر دیگر را خواهیم داشت

رئیس هیئت مدیره شرکت ارجان سوخت: اگر مسئولین در خصوص اعطای تسهیلات حمایت کنند توانایی اشتغالزایی ۴۰ نفر دیگر را خواهیم داشت

با توجه به نزدیک شدن  به پایان سال و فرا رسیدن نوروز خبرگزاری بهبهان نیوز قصد دارد تا در گزارشات مختلف به معرفی کارآفرینان شهرستان در سال جاری و سالهای گذشته بپردازد .

به همین خاطر این بار به سراغ تعاونی برتر سالهای متوالی ۸۷ و ۸۸  و همچنین کار آفرین برتر در سال ۹۱ در کل استان رفتیم . شخصیت جوانی  که علاوه بر تلاش و کار اقتصادی ، در  امورات فرهنگی و خداپسندانه نیز فعال است .

این شخص کسی نیست جز ، احمد عبدالله نژاد رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی ارجان سوخت ،دارنده یکی از اولین جایگاههای اختصاصی سوخت در کشور و همچنین مدیر عامل شرکت فرا سوخت بهبهان.

احمد عبدالله نژاد رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی ارجان سوخت در گفتگو با خبرنگار بهبهان نیوز گفت : سال ۱۳۷۸ بود که پیگیر مجوزهای شرکت تعاونی ارجان سوخت شدیم که تکمیل مجوزها تا سال ۸۰ به طول انجامید  و  در سال ۱۳۸۱ به بهره برداری رسید .همچنین در سال ۱۳۸۵ قسمت CNG  جایگاه نیز که جزء اولین جایگاههای CNG کشور بود افتتاح شد .

شرکت ارجان سوخت تا به امروز فراز و نشیب زیادی داشته است

عبدالله نژاد در خصوص آن سالها به خبرنگار بهبهان نیوز گفت:
در آن سالی که جایگاه  CNGافتتاح شد فقط تعداد  ۱۵ دستگاه خودروی گاز سوز در بهبهان وجود داشت اما ما به کار خود اطمینان داشتیم و باید عرض کنم در این مدتی که جایگاه CNG شرکت ارجان سوخت فعالیت می کند توانسته به نحو احسنت به همشهریان عزیز خدمات دهی نموده و جزء جایگاههای با کیفیت سطح استان محسوب شود.

بهبهان نیوز : آقای عبدالله نژاد شرکت  تعاونی ارجان سوخت با چه تعداد دستگاه کار خود را آغاز کرد و دورنمای کاری شما کجاست ، چه برنامه ای برای  آینده در جهت رفاه حال شهروندان دارید؟

باید ابتدا خدمت شما عرض کنم،  بنده به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت ارجان سوخت ، همچنین محسن عبدالله نژاد به عنوان مدیر عامل و به طور کلی همه اعضای شرکت تعاونی ارجان سوخت از ابتدا تلاش بسیاری نموده اند تا پله های طرقی یک به یک پیموده شود .

آقای عبدالله نژاد با چهره ای مصمم و مثال زدنی همانطور که سعی می کرد گذشته را به خاطر آورد رسم میهمان نوازی را هم به جا می آورد و چای و شیرینی به بنده تعارف می نمود و همزمان مراجعات را نیز پاسخ می گفت ، بعد از وقفه ای کوتاه آقای عبدالله نژاد ادامه داد: شرکت ارجان سوخت بهبهان جزء اولین جایگاههای اختصاصی بود که در کل کشور شروع به کار می کرد . چون در آن زمانها همه جایگاهها شرکتی بودند .

در شروع کار گستردگی جایگاه در مساحت هزار و ۲۰۰ متر بود ، با ۶ دستگاه دیسپنسر(تلمبه سوخت گیری) تک نازل که در حال حاضر مساحت شرکت به ۲ هزار ۴۵۰ متر افزایش پیدا کرده ، و  با تعداد ۲۰ نازل همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

همچنین در این سالها ارائه بنزین سوپر و افزایش مخزنها از ۲ مخزن به ۳ مخزن نیز جزء پیشرفتهایی بوده که صورت گرفته است .

اگر مسئولین در خصوص اعطای تسهیلات حمایت کنند توانایی اشتغالزایی ۴۰ نفر دیگر را خواهیم داشت

باید عرض کنم که در جهت خدمت رسانی بیشتر به همشهریان و  گسترش جایگاه برنامه های خوبی در نظر داریم .

قسمتی با عنوان خدمات خودرویی در دست احداث است که در حال حاضر ساختمان مجموعه تکمیل و این قسمت به همراه مجموعه خدمات رفاهی ان شاء الله در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و با این کار مجموعه جایگاه هزار متر مربع دیگر توسعه خواهد یافت .

همچنین از دیگر برنامه های ما برای سال آینده افزایش ۴ شیلنگ نازل دیگر جهت سوخت گیری موتور سیکلت است و این مهم با همکاری مسئولین و دادن تسهیلات به شرکت ارجان سوخت میسر خواهد شد.

و با بهره برداری از قسمتهای خدمات خودرویی و رفاهی و افرایش دیسپنسر ها توانایی اشتغالزایی تا ۴۰ نفر دیگر را خواهیم داشت.

چندین بار به عنوان کارآفرین برتر استان انتخاب شدم

در طول ۱۱ سال فعالیت شرکت ارجان سوخت  به موفقیتهای بسیاری در عرصه خدمت رسانی دست یافته ایم که عناوین تعاونی برتر در ۲ سال پیاپی ، در سالهای ۸۷ و ۸۸ از جمله آنهاست که در آن سال بسیاری از مسئولین شهرستان  و استان من جمله استاندار وقت و مدیر عامل شرکت پالایش پخش ، مدیر عامل بانک ملت ، فرماندار شهرستان ، شهردار  و بسیاری دیگر ، شرکت ارجان سوخت بهبهان را مورد لطف خود قرار دادند که همین جا از همه آنها تشکر و قدر دانی نموده و تاکید می نمایم که اگر حمایت مسئولین نبود شرکت ارجان سوخت الان در این جایگاه قرار نداشت.

در سال ۹۱ نیز شرکت ارجان سوخت و بنده به افتخار کار آفرین برتر ، در بین ۵۷۰۰ هزار شرکت موجود در استان نائل آمد .

بهبهان نیوز: اطلاع دارم که علاوه بر زمینه های اقتصادی در کارهای عام المنفعه نیز دستی بر آتش دارید .

عبد الله نژاد با همان چهره محجوب با لبخندی بر لب نیم نگاهی به بنده کرد و گفت آقای خادمیون قرار نشد از این سوالات کنید ولی چشم حال که می خواهید بدانید باید عرض کنم شرکت ارجان سوخت علاوه بر عرصه اقتصادی تقدیرنامه های بسیاری نیز جهت فعالیت در زمینه های فرهنگی و خیریه در یافت نموده است .

از دیگر افتخارات شرکت ارجان سوخت که باعث ارتقاء رتبه شرکت شده می توان به سعی تلاش در جهت رفاه کارکنان شرکت اشاره کرد .

ساخت ۲ بلوک ۱۶ واحدی مسکن مهر با کیفیت برای کارکنان توسط خود شرکت ، همچنین ایجاد صندوق قرض الحسنه جهت دادن وامهای بدون بهره به کارکنان ، اعطای بیمه تکمیلی به کارکنان شرکت ، اعزام کلیه نیروهای شرکت جهت دوره های آموزشی مختلف از قبیل بهداشت و ایمنی محیط کار ، دوره کامپیوتر و شرکت در دوره « CNG »و«HSE » در این راستا ارزیابی می شود. در بحث حقوق دستمزد نیز شرکت ارجان سوخت با شیوه طبقه بندی مشاغل حقوق و مزایای کارکنان خود را پرداخت می نماید که بسیار حائز اهمیت است.

مهمترین عامل موفقیت شرکت ارجان سوخت را تعامل مناسب بین هیئت مدیره و کارکنان شرکت می دانم

عبدالله نژاد همچنین گفت : شرکت ارجان سوخت بهبهان جزء انجمن سوخت و همچنین «سی ان جی »کشور است .

از دیگر افتخارات شرکت ارجان سوخت بهبهان که در ارتقاء کیفیت شرکت موثر بوده می توان به کسب گواهی های استاندارد معتبر داخلی و بین المللی چون «iso 9001»«iso 14000» و«iso 18000» اشاره نمود.

شرکت ارجان سوخت علی رغم مشکلات بسیاری که در مسیر پیشرفت خود با آن روبرو بوده تا به امروز با قدرت به کار خود ادامه داده و توانسته با وجود تحریمهایی که وجود داشته مسیر توسعه را با قدرت طی نماید.و خوشبختانه توانسته ایم تسهیلاتی که از بانکها گرفته ایم  به موقع پرداخت کنیم .

هنوز راضی نیستم و احساس می کنم در ابتدای راه هستم

عبدالله نژاد از کنار پنجره دفترش که در طبقه دوم ساختمان کنار جایگاه ۶۰ متری بود به ساختمانهای نیمه ساز روبروی جایگاه اشاره کرد و گفت: ولی ما در چشم اندازی که جهت خدمت رسانی به شهروندان ترسیم نموده ایم ، همچنان از شرایط خود راضی نیستیم و تلاش خواهیم کرد تا هرچه بیشتر بتوانیم به همشهریان خدمات رسانی نماییم . احداث فازهای خدمات خودرویی و رفاهی و توسعه جایگاههای سوخت گیری همه و همه در جهت رفاه بیشتر شهروندان بهبهانی خواهد بود.

بهبهان نیوز : چه توصیه هایی به همشهریان در خصوص فرهنگ حضور در جایگاههای سوخت دارید ؟

عبد الله نژاد اشاره ای به چند عکس کرد که در آنها بی احتیاطی مشتریان  باعث اتفاقات جبران ناپذیری شده بود و گفت : نکته ای که همشهریان باید توجه داشته باشند این است که سوخت گیری در جایگاهها باید توسط اپراتورها انجام گیرد .به همین خاطر از مردم خواهشمندم که به این موضوع توجه نمایند و زمانی که اپراتورها در محل حاضر هستند این مطالبه را از اپراتورها داشته باشند و همچنین :

-از استعمال دخانیات در جایگاهها جدا خود داری کنند.

-سعی کنند از سمت نزدیک به باک خودرو سوخت گیری نمایند

-تحت هیچ شرایطی در جایگاهها از موبایل استفاده نکنند

-با کولر روشن سوخت گیری نکنند .

-از دادن نازل به کودکان جدا خود داری شود چون تماس بنزین با پوست کودکان حساسیت زاست و سوزش و خارش شدیدی ایجاد خواهد کرد .

-در بخش CNG  فاصله ۱۵ متر از ماشینی که در حال سوخت گیری است را رعایت نمایند ، قبل از سوخت گیری سرنشینان خودرو را پیاده نمایند و صندوق عقب خودرو را باز نموده و در هنگام سوخت گیری راننده در جلوی خودرو قرار گیرد.

-از دست زدن به نازل CNG جدا خود داری نمایند.

-در هنگام سوخت گیری حتما خودرو خاموش باشد.

-مسائل ایمنی را همیشه در خاطر داشته باشند تا سلامتی خود و خانوادشان را تضمین نمایند.

همه فکر میکنند عبدالله نژاد مافیای سوخت در بهبهان است ولی واقعیت چیز دیگری است

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی ارجان سوخت  ادامه داد: بسیاری از مسئولین شهرستان گمان می کنند که خانواده عبدالله نژاد مالکین جایگاههای سوخت در بهبهان هستند در صورتیکه چنین نیست ، منهای جایگاه واقع در ۶۰ متری که یک شرکت تعاونی است و  اعضای آن  همگی از فامیل عبدالله نژاد هستند ، مابقی جایگاهها فقط تحت مدیریت و مشاوره ما اداره می شوند و این مهم فقط به دلیل اطمینانی است که مسئولین شهرستان و استان در طی سالها فعالیت صادقانه شرکت ارجان  سوخت به ما داشته اند.

عبدالله نژاد در این خصوص ادامه داد : جایگاه شرکتی بهبهان در مسیر جاده اهواز در حدود ۸ سال است که با مدیریت شرکت ارجان سوخت و شرکت گل سرخدان اداره می شود ، همچنین جایگاه فراسوخت که طراحی و ساخت آن توسط تعاونی شرکت به انجام رسید ،هم اکنون با مدیریت بنده و دیگر سهامداران شرکت اداره می شود .

جایگاه «CNG »شهرداری نیز تا امروز که با شما صحبت می کنم در اختیار ما بود و بنا به دلایلی جایگاه را تا چند روز آینده به شهرداری واگذار خواهیم کرد .

مدیریت جایگاه پردیس نیز از سوی شورای تامین شهرستان به شرکت ارجان سوخت پیشنهاد شد که آن جایگاه نیز با مشاوره شرکت و مدیریت آقای منصوری نژاد در حال خدمت رسانی است .

همچنین جایگاه عبدالهی درونک ، جایگاه آسا در جاده زیدون و جایگاه حمیدیه اهواز  و دو جایگاه در شهرهای رامشیر و شوشتر که مشاوره ساخت و طراحی آنها توسط شرکت ارجان سوخت بهبهان انجام شده است.

علاوه بر اینها پیمانکاری جایگاه CNG شهید تندگویان اهواز  به عهده شرکت ارجان سوخت بهبهان است  و در صدد هستیم مشاوره جایگاه CNG  شهرداری زیدون که ان شاء الله در آینده احداث خواهد شد نیز توسط شرکت ارجان سوخت بهبهان صورت گیرد.

قول می دهم اگر حمایت مسئولین ادامه یابد جایگاه ارجان سوخت بهترین جایگاه جنوب کشور شود

عبدالله نژاد ادامه داد: تمامی این موفقیتها در سایه صداقت شرکت ارجان سوخت بهبهان و اعتماد مسئولین به ویژه مدیر عامل قبلی شرکت پالایش و پخش جناب مهندس آل محمد و آقای سید محمد رضا بلادی پور بوده است که از ایشان کمال تشکر را داریم.

با توجه به معارفه مدیر عامل جدید پالایش پخش فراورده های نفتی اهواز جناب مهندس شمخانی و با آرزوی موفقیت برای ایشان ، انتظار داریم مانند گذشته از شرکت ارجان سوخت بهبهان حمایت کنند تا در زمینه خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به هم استانی ها گام برداریم.

شرکت ارجان سوخت بهبهان در گذشته پاسخ حمایتهای مسئولین را به نحو مطلوب داده است و اطمینان داریم ، اگر حمایتهای مسئولین ادامه یابد در مسیر اشتغالزایی و پیشرفت شهرستان و استان گامهای موثری برداریم.

بنده به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی ارجان سوخت عرض می نمایم که اگر حمایت مسئولین را در کنار خود داشته باشیم ، این توانایی را خواهیم داشت تا جایگاه خود را به عنوان بهترین جایگاه سوخت جنوب کشور مطرح نماییم.

اگر شرکت گاز ظرفیت گاز را افزایش دهد ظرفیت جایگاه سوخت را دو برابر خواهیم کرد

وی ضمن تشکر از شرکت گاز  خصوصا مهندس عمادی و قاسمپور اضافه کرد: البته ناگفته نماند که دستگاه CNG  جایگاه از نوع «تام کار ۵۰۰ » است که اگر شرگت گاز با ما همکاری کند و ظرفیت گاز را از ۶۰ به ۲۵۰ « PSI » افزایش دهد ما توانایی داریم ظرفیت دستگاه  را از ۵۰ درصد به ۱۰۰ درصد افزایش دهیم.

روزی نیست که مردم در خواست افزایش بنزین سوپر نداشته باشند

وی در پایان در خصوص مطالبات مردمی به افزایش سهمیه بنزین سوپر برای شهرستان اشاره کرد و گفت: روزی نیست که مردم در خواست افزایش بنزین سوپر نداشته باشند  البته این موضوع را به آقای اسدی رئیس ناحیه بهبهان منعکس کرده و ایشان با تلاش و پیگیری مستمر ان شاء الله موضوع را حل خواهند کرد .