استاندار: باید به فکر توسعه صنایع کوچک و پایین دستی در خوزستان بود

خورنا: استاندار خوزستان گفت : باید به فکر اجرای صنایع پایین دستی درخوزستان بود زیرا می توان با استفاده از این صنایع به دنبال ایجاد اشتغال پایدار بود.

ˈعبدالحسن مقتداییˈ عصر چهارشنبه در آخرین جلسه شورای اداری استان در سال جاری که در محل استانداری خوزستان برگزار شد گفت: صنایعی مانند نفت،پتروشیمی،کشاورزی و بسیاری از صنایع دیگر در استان خوزستان به شکل چشم گیری رشد کرده اما این صنایع تاکنون سودی برای استان نداشته است.

وی گفت : تعداد صنایع در استان خوزستان به قدری افزایش یافته که حالت خفگی جغرافیایی به استان خوزستان دست داده است

رییس شورای برنامه ریزی استان خوزستان بیان کرد: فرمانداران ومدیران اجرایی استان باید به فکر خلاقیت در امور باشند تا با اجرای طرح های جدید فضای استان تغییر کند.

مقتدایی با اشاره به برگزاری ۳ مانور سراسری در استان خوزستان گفت: سه مانور مبارزه با مواد مخدر، ارتقاء امنیت عمومی و بهداشت و محیط زیست در یک ماه گذشته با محوریت آموزش در استان خوزستان برگزار شده است .

وی افزود: خوشبختانه برگزاری این مانور در شهر های مختلف استان نتایج خوبی در بر داشته است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه باید در استان تعارضات را به تعامل تبدیل کنیم بیان کرد: با تبدیل تعارضات به تعامل شاهد استانی یکپارچه با فرهنگی قابل معرفی به تمام کشور خواهیم داشت.

مقتدایی بیان کرد:یکی از دلایلی که تاکنون سرمایه گذاران علاقه ای به حضور در استان خوزستان نداشته اند این است که امکانات و خدمات لازم در استان خوزستان وجود ندارد.

وی افزود: باید به دنبال این باشیم که از امکانات صنایع در استان خوزستان بهترین بهره را برای پیشرفت پروژه ها ببریم .