۵۰ واحد آموزشی در شوش به اسکان مسافران نوروزی اختصاص یافت

خورنا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوش گفت: به منظور اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان تعداد ۵۰ واحد آموزشی در نظر گرفته شده است.

ˈسیدعباس سیدنور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد واحد آموزشی شامل ۴۰۰ کلاس درس می باشد که کار تجهیز و آماده سازی آنها با تشکیل ستاد اسکان توسط آموزش و پرورش شهرستان شوش آغاز شده است.

وی افزود: به منظور اسکان و نیز رفاه و آسایش مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور،آموزش و پرورش شهرستان شوش از تمام ظرفیت و امکانات خود استفاده کرده و تمهیدات لازم را در نظر گرفته است.

وی از تجهیز مدارس و کلاس ها به امکاناتی چون وسایل گرمایشی ، تلویزیون و دیگر نیازها برای آسایش مسافران نوروزی از سوی آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد و گفت:علاوه بر آماده سازی سرویس های بهداشتی ، حمام نیز در نظر گرفته شده است.

سیدنور همچنین گفت: سامانه اینترنتی ثبت اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش نیز آماده ثبت نام از خانواده فرهنگیان سراسر کشور برای رزرو مکان اسکان در ایام نوروز در شهرستان شوش می باشد.

وی گفت:با برنامه ریزی انجام شده و تشکیل ستاد اسکان ، واحدهای آموزشی شهرستان شوش حداکثر از۲۸ اسفند ماه آماده پذیرش مسافران نوروزی از سراسر کشور می باشند.

در ایام تعطیلات نوروز ۱۳۹۲ بیش از یکصد وپنجاه هزار مسافر و کاروان راهیان نور در واحدهای آموزشی شهرستان شوش اسکان یافتند.

شهرستان شوش باجاذبه های گردشگری ، زیارتی و نیز یادمان های دفاع مقدس و منطقه عملیاتی فتح المبین در ایام تعطیلات نوروز پذیرای بیش از دو میلیون مسافر و کاروان راهیان نور از سراسر کشور می باشد.