تلاش سپاه پاسداران برای محرومیت زدایی از خوزستان

خورنا: فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان از تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی در مرکز کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوار پور در همایش اتحاد اقوام که صبح امروز در سالن فرهنگی فجر زیتون برگزار شد اظهار کرد: خداوند همیشه برای خطاب انسان ها از واژه های گروهی و جمعی استفاده می کند.
وی افزود: در هر زمان که انسان ها به صورت گروهی برای انجام امور خیریه قدم بر می دارند خداوند ثواب ویژه ای برای این کار آنها در نظر می گیرد.
شاهوار پور اتحاد و وحدت بین اقوام از جمله مسائلی است که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد تصریح کرد: به طور حتم در هر زمان که کشور اسلامی ما دچار مشکلاتی می شود همه اقشار جامعه با پیام رهبری به صورت یکپارچه و هم دل در مقابل دشمنان نظام ایستادگی و از کیان انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان اظهار کرد: به طور حتم دشمن نیز با مشاهده سیل عظیم و همبستگی ملت عقب نشینی خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه، در انقلاب شکوهمند اسلامی دشمنان کشور از ترس اتحاد مردم مجبور به عقب نشینی شدند گفت: اما متاسفانه در مسئله ای مانند کاپیتولاسیون به دلیل نا آگاهی ملت ایران امام خمینی (ره) تبعید شدند.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان افزود: تا هر زمان که اتحاد بین مردم کشور حفظ شود دشمنان با همه هزینه ای که برای طرح و دسیسه هایشان صورت می دهند مجبور به عقب نشینی می شوند.
وی با تاکید به اینکه، در صورتی که شکاف و اختلاف در بین ملت به وجود آید دشمنان در پیشبرد برنامه های خود موفق خواهند شد عنوان کرد: با وحدت بین مردم در کشور  مسئولان نظام نیز به حرف آنها گوش خواهند داد  و تسلیم خواسته های آن ها خواهند شد.
شاهوار پور با بیان اینکه، دشمنان اسلام با تفرقه اندازی در بین ملت ها همه امور کشور ها را به هم می ریزند، گفت: امروزه دشمنان اسلام تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا با ایراد فشار های اقتصادی مقاومت ملت را در هم بشکنند ولی ملت صبور ایران در مقابل این دسیسه ها پایداری خواهند کرد.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان تصریح کرد: به طور حتم جنگ اقتصادی از جنگ نظامی مشکل تر است به همین منظور مقام معظم رهبری مسئله اقتصاد مقاومتی را پیش کشیدند.
وی گفت: در سال گذشته  هفت میلیون تن گندم خارجی وارد استان شده و همچنین ما در تولید گوشت و تخم مرغ نا توان هستیم و این مسئله برای استان مناسب یست در همین راستا مسئولان باید وارد صحنه شوند تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

شاهوار پور اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت های به منظور محرومیت زدایی در کشور انجام داده و به همین منظور قرارگاه محرومیت زدایی نیز در مرکز کشور تشکیل شده است.