پیشرفت ۶۰ درصدی شیرین‌شهر خوزستان

خورنا: مدیرعامل شهر جدید شیرین‌شهر خوزستان گفت: کارهای فیزیکی این شهر با پیشرفت ۶۰ درصدی روبرو بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سعید رکابی در جلسه شورای مسکن استانداری که امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با وجود مشکلاتی که شهر اهواز و کارون دارند، بهتر است به شهرهای جدید شیرین‌شهر و رامین به شکل ویژه‌ای توجه شود تا بار سنگین جمعیت این دو شهر کمتر و به سمت شیرین‌شهر و رامین سرازیر شود.

وی ادامه داد: شهر شیرین‌شهر در حوزه شهر کارون قرار دارد، فاصله این شهر تا مرکز استان کمتر از ۴۰ کیلومتر است، ولی اگر جاده جدیدی که مد نظرمان است، ساخته شود، این فاصله به ۲۵ کیلومتر خواهد رسید.

مدیرعامل شهر جدید شیرین‌شهر اضافه کرد: در شیرین‌شهر ۷۵ هزار نفر می‌توانند سکونت داشته باشند، هم‌اکنون نیز در این شهر نزدیک به ۶۰ خانوار اسکان دارند، هرچند که آنها هم با مشکلاتی روبرو هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این شهر ۶۰ درصد است، خاطرنشان کرد: ساخت دستگاه ۲۰ تختخوابی، مدرسه ۱۲ کلاسه و پاسگاه کلانتری و همچنین تصفیه خانه آب این شهر به اتمام رسیده و آماده تحویل است.

رکابی در پایان عنوان کرد: یکی از نیازهای اصلی ما ساخت جاده‌ای است که فاصله این شهر را تا مرکز استان کمتر کند و ساخت این جاده تاثیر بسزایی برای ما دارد، این جاده مخصوص شیرین‌شهر نخواهد بود و به شهرها و روستاهای دیگر نزدیک به شیرین‌شهر کمک می‌کند تا سریع‌تر به اهواز برسند.