کودکان خوزستانی در مسابقه بین‌المللی بلغارستان شرکت کردند

خورنا: کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مسابقه بین‌المللی نقاشی بلغارستان مونتانا ۲۰۱۴ شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، ۱۵ عضو کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری در استان خوزستان آثار نقاشی خود را با موضوع «موسیقی و بازی‌های آیینی» برای شرکت در مسابقه بین‌المللی نقاشی بلغارستان به مرکز آفرینش‌های هنری کانون ارسال کردند.

مسئول مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این باره گفت: این آثار نقاشی توسط اعضای کانون در شهرهای دزفول، گتوند و مسجد سلیمان کشیده شده و از میان ۴۷ اثر انتخاب و برای شرکت در این مسابقه بین‌المللی به مرکز آفرینش‌های هنری کانون ارسال شده‌اند.

ماهدخت فارسانی در ادامه با بیان اینکه در این مسابقه کودکان و نوجوانان هفت تا ۱۵ اجازه شرکت در آن را داشتند، اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانستند فقط یک اثر به این مسابقه ارسال کنند.

وی همچنین یادآور شد: مسابقه بین‌المللی نقاشی بلغارستان با شیوه تکنیک آزاد در سال ۲۰۱۴ توسط شهرداری شهر مونتانا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن ۵۲ مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از ۴۰ فعالیت فرهنگی هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.