اختصاص ۲۱ آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی در ماهشهر

خورنا: سرپرست فرمانداری ماهشهر از اختصاص ۲۱ آموزشگاه برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

منصور قمر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر از آمادگی این شهرستان جهت استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان راهیان نور در آغاز سال ۹۳ خبر داد و اظهار کرد: جلسه ستاد نوروزی شهرستان بندر ماهشهر با برخی از مسئولان محلی شهرستان و در راستای تعالی خدمت رسانی به شهروندان و میهمان و گردشگران نوروزی در این شهرستان برگزار شد و مصوبات لازم در این زمینه اخذ شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات تمام مسئولان در خصوص آماده سازی شهرستان تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و آمدن میهمانان نوروزی و کاروان راهیان نور آمادگی کامل جهت رفاه آنها در شهرستان مهیاست.

سرپرست فرمانداری ماهشهر بیان داشت: ۲۱ آموزشگاه در شهرستان جهت اسکان میهمانان نوروزی آماده شده و تمام امکانات اولیه در آنان تهیه شده است.

وی همچنین عنوان کرد: تمام پارک‌های این شهرستان به طور شبانه روز به میهمانان نوروزی و شهروندان خدمات رسانی می‌کند.

قمر تصریح کرد: در کنار این همه خدمات از سوی دستگاه‌های شهرستانی نیروی انتظامی و بسیج، مسئولیت امنیت و رفاه شهروندان و میهمانان نورزی را در ایام را بر عهده دارند و با توجه به تدابیر اتخاذ شده شاهد بی‌نظمی و اختلال در آرامش اجتماعی را در سطح شهرستان نخواهیم بود.

وی از تشکیل گروه‌های امدادی هلال احمر در شهرستان جهت راهنمایی میهمانان نوروزی و امداد رسانی خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام مسئولان برای رضایت شهروندان و میهمانان نورزی باید تمام همت خود را بکار ببرند تا بتوان خدمات ارزنده‌ای به مردم شریف و میهمانان شهرستان در نوروز ۹۳ داشته باشند.

سرپرست فرمانداری ماهشهر در پایان گفت: همه لذت مسئولان این است که  درخدمت مردم باشند و در آسایش کامل این ایام را سپری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *