امام جمعه آبادان خواستار بازگشت ورزش آبادان به دوران اوج و شکوفایی شد

خورنا: امام جمعه آبادان خواستار بازگشت ورزش آبادان به دوران اوج و شکوفایی و حالت اولیه آن شد.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در حاشیه جلسه شورای ورزش آبادان ضمن تقدیر از مدیریت قبلی اداره ورزش و جوانان آبادان و آرزوی موفقیت برای مدیریت جدید، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: قطعاً سهل و آسان گرفتن ورزش موجب می‌شود آسیب‌های جدید در بخش اجتماعی و فردی در جامعه به وجود آید، لذا لازم است در این بحث بیشتر کار صورت پذیرد.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: در جلسه‌ای که در استانداری خوزستان حضور داشتیم، عنوان شد که به مشکلات ورزش آبادان به طور جدی رسیدگی شود.

این مقام مسئول  خواستار آن شد تا شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خصوصی وارد عمل شده و به ورزش کمک کنند و در این بخش سرمایه‌گذاری کنند.

ابراهیمی‌پور اشاره کرد: تمام نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی باید با تمام امکانات موجود به ورزش و ورزشکاران کمک کنند و در این امر برنامه‌ریزی مدونی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آبادان افزود: همچنین در این جلسه از استاندار خوزستان درخواست کردیم نسبت به رفع مشکلات تیم صنعت نفت اقدام کرده و در این راه به مساعدت همه نیرو‌ها نیازمندیم.

وی تاکید کرد: با احیای تیم صنعت نفت آبادان حدود ۱۰ هزار جوان ساعت‌ها وقت خود را صرف این تیم کرده و از کارهای خلاف دور خواهند ماند.

امام جمعه آبادان خواستار شد: نخبگان ورزشی باید تقویت شوند تا  ورزش آبادان جان تازه‌ای گرفته و در کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی با بیان اینکه همراهی دستگاه‌ها در این امر بسیار ضعیف است، عنوان کرد: بی‌انگیزگی در بین ورزشکاران و نخبگان ورزشی موج می‌زند و باید هر چه سریع‌تر این مسئله از میان ورزشکاران زدوده شود.

ابراهیمی‌پور ابراز داشت: تلاش کنیم آبادان به حالت اولیه خود در ورزش بازگردد، همچنین فرصت‌های برابری در اختیار بانوان قرار گیرد و اماکن ورزشی همسو با موازین اسلامی در اختیار آنان گذاشته شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر در امر ورزش اقدامات مثبت انجام گیرد، مردم به طور خودکار به ورزش روی خواهند آورد و ریشه خیلی از مشکلات و کم تحرکی‌ها در جامعه برطرف خواهد شد.